петък, 18 май 2018 г.

Най-смешното от Туитър 344

@npal Мисля, че Билалов в един момент ще хвърли всичко, ще каже “Бахти кви сте прости!” и ще си излезе.

@bbbb говоря си с племенницата:

- чичо, как се казва когато пепеляшка има сополи? - как? - сополяшка.

@dolby – И защо напуснахте предишната си работа?
– А къде е вашият прекрасен служител, на чието място сега набирате хора?…

@gen - Скъпи, имам две новини, добра и лоша. С коя да започна?
- С лошата. - Прегорях пържолите, пресолих ги и забравих да сложа бялото вино в хладилника. - А добрата? - Северна Корея прекратява всички ядрени опити.

@zazi - Ако домата е плод, то кетчупа мармалад ли е?

@planeb Сутиен чашка А всъщност е чинийка.

@svetlinco: Когато пуша на балкона, никога не хвърлям фаса на вън. Страх ме е, че вятъра ще го духне в някой балкон, ще се запали пране, ще гръмнат газови бутилки, ще стане пожар, ще умрат хора, ще почне следствие, ще разберат, че съм аз, ще ме дават по телевизията и мама ще разбере, че пуша @Neichev: Сина ми вчера ме пита: 
- Тате, какво е данък добавена стойност? 
 Не ми се обясняваше и просто му отхапах 20% от сладоледа.

@dilyan_kn: - Скъпа, честит рожден ден! Подарявам ти ваучер за курс по добри обноски.

 - Еваларка ти бичим, копеле! 

@nadedotibashta: край реката редят се, 
редят се три гуми бриджстоун, 
ляв галош,  
спукана диня, 
врата от жигула и дръжка от моп..

@dobrins: Имам уговорка за среща в 17:00 на кръговото. После осъзнах, че може да се обясни като "в 5 часа на въртележката".

Няма коментари:

Публикуване на коментар