неделя, 13 май 2018 г.

Най-смешното от Туитър 343

@handzhiev: - Обаждаме се от магазинчето за домашни потреби. Тиганчетата са налични, да ги пращаме ли? 
- До офисчето на куриерчето, нали?

@DrakoTakava:  - По-дребни ?  
*Вадя 20лв по 1лв* 
- Господ те изпраща момче !

@nikcname: "Работата на една жена е да бъде красива и да казва на мъжа до себе си, че е герой." 
- Катя, 8 г. #детскамъдрост

@svetlinco: Снощи получих SMS:
 - Ела да ме вземеш от бара. Пиян съм. 
Взех го, закарах го в къщи. Прибрах се и получих SMS:
 - Не идвай. Прибрах се.

@DanioNenkov: младата учителка по български погледна теста си за бременност, фиксира двете черти и възкликна:
 - Божичко ! Аз съм сказуемо !

@mkjadee: - на разделно хранене съм.
 - на какво по-точно? 
- ми, разделям се с някого и си ям, и ям, и ям...

@robottdi: - Бейби, аз съм като Индиана Джоунс! 
- Толкова смел! 
- Не, страх ме е от змии..

@fitkata: Той - по телефона: 
- Искаш ли да излезем? 
Тя: - Миии..малко съм болна. 
Той: - Може да седнем в аптеката?! 

@hranitel_angel: Аз предлагам в "Стани богат" да спрат с тъпите въпроси и направо да им дават да изтъркват по едно билетче.

@azzoi говоря си с племенницата:
- чичо, как се казва когато пепеляшка има сополи? - как? - сополяшка.

@dari4 -На кое място се класирахме в Евровизия?
-Четири....найсто

@opio -Как се казваше нашата група на Евровизия?
-................ Абе, Жана и другите!

@charl Баща ми - Софи Маринова кога ше пее?
Майка ми - Изтърва я, само с четири години..

@an Основни константи в живота ми:
1. не ям оцет 2. не газя охлюви 3. кучета и котки 4. очите ми са големи, но не виждам по-добре и понякога се спъвам, падам и сплесквам №2

@trud Хубава е, мамо, ама ми вика
''джан - джун глей как са праи''

Няма коментари:

Публикуване на коментар