събота, 7 април 2018 г.

Най-смешното от Туитър 338

@vevi БДЖ ще дава безплатни билети на пътниците, които не са изгорели във влака за Бургас.
Това нещо като възможност за реванш ли е?

@drig Семейството вечеря. 
Изведнъж изпод масата изпълзява една хлебарка, засуква мустаци и казва:  - Извинете, че Ви прекъсвам, но бихте ли пръснали малко Райд под хладилника? Синът ми се жени, та искаме да понаправим главите..

@skaramushi - ало 112 ли е
- 112, кажете - видях издирваните рецидивисти - къде ги видяхте? - еми дадоха ги по телевизията

@gili Как се пали благодатния огън?
Събират се благодатните съчки и се драска благодатната клечка кибрит.

@radeb Строим кула от Лего. Събаря я.
- Нали беше обещал, че няма да я събаряш?! - Да, но се оказа, че ще я съборя!

@antis Чистачката от затвора заслужава номинация "Мъж на 2018".

@iba как може всички сака на водещите на стани богат да са им не по мярка?!

@demos Двама затворници избягали през централния вход на Централен Софийски затвор, а чистачката ги гонела. Звучи като екшън-комедия, но не е - България е...

@2f2ff: Снощи на партито една по-креативна от мене - вика “чрд, Мони, ето ти подаръка, има и картичка, ама не съм я надписала да може после да я подариш на някой”
Пък аз се напъвам да мисля пожелания

@jijavi: Звъни ми мобилния, непознат номер и женски глас.
- Живко?
- Сбъркали сте номера.
- Извинете! - и затвори.
Всичко щеше да е нормално, но след минута от същия номер получавам SMS:
"- Живе, дал си ми грешен номер."

@xoptrop: Една мутра бил с проститутка. Доволен накрая и казва :
- Евала гадже, колко пари искаш?
- Ми таксата ми е 10 лв.!
- Що толко евтино, ма?
- Ми щото съм сифилистичка, затова.
- Абе, не е важна религията. Важното е да сме живи и здрави. :)
#виц

@svetlaivanov: Централният Софийски затвор набира чистачки за охрана. Предимство е да имат бойни умения с метли.

Няма коментари:

Публикуване на коментар