петък, 30 март 2018 г.

Най-смешното от Туитър 337

@doy - Извинете, тези обувки дишат ли?
- Да, разбира се. Освен това и деликатно се покашлят, когато сте с неподходящи чорапи

@satit "В магазина:
- Добър ден, какво обичате? - Ракия, ама сега съм дошъл за хляб."

@miloto - Тази нощ връщаме стрелките на часовника. Часовникът: - Касовата бележка пазите ли?

@drago Имаме пълно право да сме ядосани, че ни присвояват личните данни, при условие, че бихме могли да им ги продадем сами!

@trevoman прееби телефонен измамник, хвърли баба си през терасата

@todo - Келнер, защо в супата ми има капачка, парче гума и стар презерватив? - Ами нали поръчахте супа от морски дарове?

@sokolo Предложение за нов предмет във УАСГ: - Правилно поставяне на шахти, запълване на дупки и други подобни мистерии

@kristin - Може ли да ми кажете адрес за доставка? - Най-добре ги доставете на телефона. Ми що пък не.

@kamob Децата ни поканиха на концерт в хола. Пяха народна песен, метъл парче и нещо тяхно. След 15 мин. започваме да пляскаме - мислим, че са свършили. Ани (4 г.), ядосана: “Не е свършил концертът! Упражнявала съм се пет минути в банята, а не ми уважавате усилията!”


@ivo – Лелеее, браво, много ви е възпитано и спокойно детенцето! На колко е?
– На два шамара...

@karamel Две дечица си говорят: - Ти на колко години си? - На 5. А ти? - Не знам. - Лакия пиес ли? - Не. - А гадзе имас ли? - Не. - Знаци си на тли.

@paco Продавам къща с изглед към бъдещето. Намира се точно срещу централни гробища.

@Niveliro: -може да имаш всичко каквото поискаш. 
-искам сладолед. 
-е сладолед не. 
#идругитравмиотдетството

@vuina_vell: Смесени чувства е тогава, когато майка ти се гордее да те гледа по телевизора, но те разобличават в Господарите за измами с пари

@galenata:  - Какво работиш? 
- Търгувам с органи. 
- Ти сърце имаш ли, бе? 
- В момента - не. Другата седмица.
#виц


@lora_boyanova: срядата ми започва с разговор по служебния: -ало, ти ли звъниш на мъжа ми, коя си, ма, казвай, щото ще те намеря?!??
-здравейте, обаждам се от детския магазин за поръчката, която сте направили
-ааа така ли, да, да, здравейте

@MnogoZle: - Предложете ми някакво пролетно яке за дете?
- Колко е голямо?
- Втори клас
- Нещо по-конкретно?
- Втори Б клас в 54-то СОУ 

@efdomm: - К'во прайш с тая роза бе?
- Анализирам данни!
- К'ви данни бе, романтик?
- Обича ме, не ме обича, обича ме ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар