петък, 9 март 2018 г.

Най-смешното от Туитър 334

@svetlinco: - Заплатите в България наистина не са лоши!
- каза шефката на финансовия надзор и се разписа на фиша за 13 146 лв.

@XAHCA: - Господине, защо не сте изчистили снега от покрива на колата? Ще спрете рязко, ще падне на предното стъкло и ще загубите видимост!
- То аз с тези гуми няма как да спра рязко...

@tsaniova Ако имаш ръчички да стигаш волана, имаш и да си изчистиш снега от покрива на колата.
- 11 божа заповед

@sokolove По Нова дават някаква версия на Hell’s kitchen в която Мечето Ръкспин се прави на Гордън Рамзи

@chalr Пътната обстановка:
98% сняг и 2% асфалт, но ВСИЧКО Е ТОЧНО

@batedrajko Само да ви питам: готови ли сте за церемонията довечера, на която ще борим сексизма в Холивуд, раздавайки статуйка на гол мъж?


@mkjadee: Осми март винаги го асоциирам със следната сцена: 
Майка ми:  - Не ми купувай цвете, това е комунистически празник. 
Баща ми:  - Добре. 
*Купува й цвете*  
*Тя го поставя във ваза*

@milototo: Два грипа с едно топче тоалетна хартия изкарваш, благодаря ти, Милде

@kovachevamaya: Любящият мъж, тръгнал да търси цвете за 8 март: По колко са зюмбмлите? Отговор: по 2.50. Той: дайте някое увяхнало за 1 лев

@dilyan_kn: - Имате ли водка? 
- А имаш ли 18 години?
 - А вие имате ли разрешително за продажба на алкохол?
 - Ей ти пък сега... Веднага се заяждаш... Ето ти водката...

@kriti Колежка ме пита:
- Какво пиеш? - Смут - Не е ли смути? - Не, смут е - А кво има в тоя смут? - Полезни работи - Какви? - Сок от боровинки, портокалов фреш, водка, шампанско и разни антидепресанти

@profe Той: Да ти подаря ли букетче?
Аз: Още помня как букета от изписването ми зарази орхидеите с въшки. Да се придържаме към акумулатор, гуми

@№ник "Магьосникът от 0з" (магьосникът от нула три)

Няма коментари:

Публикуване на коментар