петък, 23 февруари 2018 г.

Най-смешното от Туитър 333

@dida В България, още като се родиш и ти съставят акт

@deedee - Колко ли ресторанта ‘Златна рибка’ има в България?

- Колкото ‘Старата къща’

@vp Ако искаш да ядеш хубави ябълки, стани прасе, хахахахахаха!

@draf —един рап с пиле моля
—ПИЛЕТО ВЛИЗА ВЪВ ГЕТОТО КЛЕТОТО ЩЕ СТАНЕ НА САНДВИЧ ЗА ДНЕС МИ Е ПЕТОТО...

@pttechattenoire: Купих си цветен папагал, който постоянно ми викаше "ей, курво" Ядосах се и го боядисах целия черен. Няколко дни не проговори и на 3-я ден го попитах:
 -Защо не говориш? 
-Аз като съм в официален костюм с курви не разговарям!

@JbDlcepv37tN2Qb: На нас не ни трябва Тайна вечеря. При нас Христос биха го издали още на закуска.

@nikcname: никога не съм крал електрическа крушка от стълбището, почвам да се питам дали съм истински българин :/ 

@MnogoZle: В Била: - Какво ще желаете? 

- 400 грама свинско бонфиле 
- кило и 400, така добре ли е? 
- ..... да добре е

@zzdravkov: Габровска валентинка - праща ти подаръка с наложен платеж :)

@svetlinco: - Моите деца непрекъснато ги вълнува въпроса "От къде идва всичко?"

 - Данъчните също ги вълнува този въпрос.

@Palavoto_Kon4e: "Добър вечер  на зрителите на вечерните новини. Намирам се на метри от къщата на убиеца..." 

Че то и аз съм на 250000 метра от там, ма не се хваля

@17_5O: лятото ще ходим на бригада в перник да береме ядове

@beer2beer: ела у нас да се наядем като ваня червенкова след диетата на ваня червенкова

@brato В кръчмата клиент към сервитьорката: - Ракията хубава ли е? - Много е хубава, като мен... - Дай една бира тогава...


@feemm - Здравей, Ивана, идвам от бъдещето, за да ти съобщя нещо - Но аз се казвам Иван - Именно..

@tryes Как се поръча къривурст в Германия: Бих искал два къривурста, порция пържени картофи и една бира В една чиния? да За тук или за вкъщи? за тук Вурста с кожа или без? със Лют или не много? средно С едно хлебче? неее Кетчуп или майонеза с картофите само сол
Голяма или малка бира? малка Шултвайс или Киндъл? киндл В бутилка или кен? кин Студена? да

@joana Земетресението се усети най-силно във Фейсбук.

@krasi - Майко, пристигнах. М: typing... - Пътувах нормално. Всичко е наред. М: typing... - Вече се настаних в хотела. М: typing… - Ти как си? М: typing... - Добре ли си? М: sine, stigna li?

@itro Днес е четвъртък един ден до петък една седмица до края на месеца 9 месеца до края на годината 40 години до пенсия

Няма коментари:

Публикуване на коментар