петък, 12 януари 2018 г.

Най-смешното от Туитър 327

@pven Златокосата ми дъщеря:
- Тате, каква нужда имаш? Аз: -Време, за да изпълня всичко,което искам. Сила, за не се отказвам... Прекъсва ме: -Тате,стоим в коридора пред тоалетната. Питам , за да знам кой ще влезе първи....

@pav Оказа се, че въздуха в София е замърсен от ФПЧ, отделени при търкане на билетчета от националната лотария.

@jacob Когато спре интернетът,можеш да потънеш в своите мисли и сериозно да се замис.... А,не - тръгна!

@gia Бях свидетел как една жена си -
1) плати продуктите в Била
2) видя, че не й отчетена Била карта 3) провери едно по едно кое има отстъпка 4) върна само него 5) маркира наново била карта 6) отново ги плати Спечели 0.23 стотинки.

@shrit Защо в София пукат гумите на варненци? - За да дишат Свеж морски въздух.

@jusi Устните ти са толкова меки и хидратирани.. с лек блясък.. какъв гланц ползваш?
От кюфтетата е..

@stoyМаскиран мъж с пистолет нахлува в градски автобус:
- Стой! Ръцете горе! Давайте всички пари и ценности! - К'ви пари, бе чедо!? Т'ва е автобус! - фъфли някаква бабичка. - Мамка му! От'де да знам бе! Отвън пише "Райфайзен Банк"!

@batedr Гледам "Дървото на живота" по NOVA и забелязвам, че голяма част от потомците на тези герои са станали после лекари в "Откраднат живот". Други са си останали дърво.

@charlz -Love is in the Air... -не, не, праховите частици са

@mnog Диалог с дъщеря ми-вече на 9.
- Обуй си пантофите. - Аз не съм родена за това! -?! -Родена съм да си топя босите крачета в морета и океани!

@not Вчера Детето ми подари нейната късметлийска шнолка с малкото пони, защото „ако тя не ти помогне - ще си умреш стара мома”

@XAHCA: - Да не си помислиш, че съм от леките жени, които правят секс на първа среща... - Да спирам ли... тогава? - Ае карай сеа, почнал си вече...


@sRogatanapreJ: Дайте ми 1кг филе Елена, половин кило пастърма, тая пита синьо сирене, гауда половин кило....Шампанско - италианско, ма'ни я тая "Искра"Три бутилки уиски, четири бутилки водка...
На 2 януари:
- Е,как 78 стотинки,веее?!....Че тая сол до оня ден беше по 73 стотинки...

@No_name_No_user: 8 дни председателство - 8 трупа. Стабилност.

@hranitel_angel: - Добър ден, какво ще желаете?
- Тайна. - казал тайният клиент.


Няма коментари:

Публикуване на коментар