петък, 5 януари 2018 г.

Най-смешното от Туитър 326

@niveli ако към думата "ютия" прибавиш и махнеш няколко букви ще се получи думата "бахур"

@dro Добро утро!

Участвам Весела Коледа! Участвам ЧНГ! Участвам #българинътвсоциалнимрежи

@manda Не знам, току що ме поканиха на сватба в Индия. Не знам.
What a time to be alive!!

@ship Кутиите от прингълс мн ми харесват, чак съжалявам, че не сме през соца, че да си ги редя по секцията в хола...

@bar преди нова година:
1во - здраве 2ро - късмет 3то - усмивки 4то - . . . . четвърто място за ливарпул МУХАХАХАХА

@kmeta Само в България може да ползваш китайски телефон с Андроид за 100 лева и си на ваучер (на което му викаш ваЛчер), докато обсъждаш недостатъците на новия Айфон :/

@ave С детето сме на хижа. Пак.

Детето: Славея, аз ако бях голяма като тебе щях да ходя да танцувам в бедрум, с роклята ми на пайети Аз: това е тъпо, в планината е хубаво Детето: тъпо е, че пак си нямаш гадже, ама ти си знаеш

@tug Бг версия на “Приятели” е:
Минка, Чавдар, Росен, Филка, Райна и Добри

@brain да ви осведомя ли кво ям или като повърна направо сичко накуп

@drsim В моя квартал пиратки няма. Цялата пиротехника е с уредени авторски права.


@zver Очарована съм от начина, по който мъжа ми се грижи за Мушкатото:

Взима саксията от перваза. Носи я до мивката в кухнята. Пуска чешмата (в саксията). Тва трета година. Това растение вече си е пълноправен член на семейството, бахти коравото копеле

@acnapyx:  - Каква странна шпага имате, мосю. - Това е винкел, сър.

@RocknRollaDoll: - Добър ден, обаждам се от **** имате поръчка за гофретник... 

- КАКВИ СА ТИЯ ГЛУПОСТИ?!?! 
- Ние сме онлайн магазин... 
- КАКВО Е ТОВА ГОФРЕТНИК?!?! ПАК ИСКАТЕ ДА НИ МАМИТЕ!

 Новата измама - гофретници, за затлъстяване на населението.

@nikcname: В новия mission impossible том круз обикаля цяла софия с 50 лева на цяло и 4 дена никой няма да му развали

@MnogoZle: На упражнение по химия: 

- Подай ми натрия
 - Na

Няма коментари:

Публикуване на коментар