петък, 29 декември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 325

@zazo Сармите на Шрьодингер - преди да ги опиташ са едновременно и постни и месни

@geror Питам майка: - Защо не го закриеш тоя домашен телефон, след като въобще не го ползваш?, а тя: - Да бе, да оставя телефонните измамници без работа!


@diajqa За тази Коледа си приготвям drinking game: всяко споменаване на сватби и бебета - на екс.

И няколко шота предварително

@fanta Ни мой ви смогнем на пътуванията!
БЖД-то

@ane Програмата на телевизиите е толкова интересна, че предпочитам да гледам реклами.

@shope Коледа дойде и са ше умрем от ядене на сладки и анимация

@sokolo На влизане в паркинга на Кауфланд виждаш как цигане помага с паркирането и количките за стотинки.
На излизане виждаш как същото търка в транс талонче от Националната лотария и пие енергийна Hell.

@fei4e Днеска в дамската ми чанта има:
- лаптоп - 2бр. - заряднo - 4бр. - таблет - 1бр. - винтоверт - 1бр. - шампоан - 1бр. кога ше направим дамските чанти да се носят сами

@haimana БДЖ не е БДЖ, ако във вагона няма поне един пиян философ, който да се чува навсякъде.

@ko4e Чушки пълнени със боб
и гъзът - същински топ пуска весела пръдня с дъх на зелева сърма! Като на майтап в дома спретнах празнична заря! Без проблем в директна схватка бих наддумкал и пиратка! Пегъзий Бузовски

@Lenore Една коледа баща ми ми подари парфюм Diavolo.
Следващата - книгата "Аз, вещицата". Тазгодишната химикалка с ПЕНТАГРАМ може би е намек???

@kalina Ако бебетата имаха туитър акаунти:
„Маеко, пак ли попара ве” „Подай гърдата там” „А адекватни възрастни кога”

@chrla Голям шлем на Коледа е да преядеш с баница, баклава, сарми и мандарини

@todor Като видя "София е по-добре без селяните" sent from Mladost и си викам... Ми.. добре

@leoa Баба ми ме пита:
- Ко тана баба, защо не ядеж, какво има в тоя жи ес ем? - Гледам си Туитър , бабо! - Ко та? - Т'ва е една голяма пейка с много баби на едно място където клюкарят... - Ахааа...хапни баба, остай бабите..

@elen - Тате, паричката тая година се падна в мен и ще трябва да ми даваш всичките си пари!
- И какво ще ги правиш ?!? -Ами не знам още, но сигурно ще ги дам на мама.

@apostol Играем с малката на лего влакчета. Питам я:
- А тези човечета пътници ли са? - Не, това са хора, които плащат за влака. - Но те няма ли да искат и да пътуват? - Не, те искат да плащат за влака. Мисля си, може да стане ръководен кадър в БДЖ

@nikcname: Точно до централата на Топлофикация в Борово има банка, заложна къща, бързи кредити и траурна агенция. Това ако е случайност... @milototo: "Софрата е безмилостно жестока!
Софрата, както казват, е епична.
Аз преядох, друг ще ме смени и толкоз.
Какво тук значи някоя сармичка?!" @miza Днес станах по-рано. За да закъснея без да бързам

@piplota Все говорим за чорапите, а никой не пита, къде изчезват пакетчетата с кърпички след изваждането на първата!

@milto Край Пирина шум се вдига,
лъскат писти, лифтове, ето Боеко пристига, еколозите зове: Приберете се, момчета, храбри орляци безброй, "Сиреч, не може да се направи една колиба, не хотел – една колиба, без да мине съответната процедура по екологичното законодателство".

Няма коментари:

Публикуване на коментар