четвъртък, 23 ноември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 321

@charl Батерията ми е като падаща звезда
- едно мигване и вече я няма

@gern Учителката пита:
- Деца, какви филми гледат вашите родители? Петърчо: -Трилъри! Марийка казва: - Комедии! Иванчо: - А нашите гледат предимно фантастика… - Фантастика ли? Каква? - Ми не знам. Заключват вратата гадовете, а от вътре се чува „ Оооо, я, яяя. Дас ист фантастиш…”

@robnoro Суперсилата ми е да заставам винаги на тази каса в кауфланд, на която някой плаща с карта и го чакаме по 10 минути

@trewoman помага да си забавен, ако не можеш да готвиш, щото на хората им хвърчи храна от устата, като се смеят и не забелязват колко е гадна

@jagПризнаци, че Коледа наближава:
1. Бирата е тъмна. 2. Цените са двойни. 3. Петъците са черни. 4. Виното е греяно. 5. Дърветата светят. 6. Дават „Сам вкъщи“. Денонощно. Трите части. Пак....

@mich4e Снощи съм заспал на светната лампа. Какво ли си е помислила Шушана, ако е минавала покрай нас? :/

@drib Мис България ако си пусне брада и Евровизия може да спечели

@tugg No shave november почти мина. Идва no money december.

@bo Мис Тайланд е доволен от българската конкуренция.

@diy "Този член като го изкараме, ще го вкараме отзад..." Асистент по Числени методи в РУ...

@mel4et Промоция в мола: - Вашето коте би ли си купило Уискас? - Моето коте би си купило Лексъс, но за щастие тъпото парче не знае ПИН кода на картата ми...

@treo Като видя малко дете да реве и да се тръшка по улиците ми идва да му кажа "Алооо, ти дори нямаш истински проблеми, ела да видиш при мен кво става, ама си мълча деба"

@avto4 Моля посрещнете новата Мис България 2017, Тамара Джесика Паркър!

@gepro Нося чували. Двама малки циганина пушат.
- Бате, нещо да помагаме? - Ако не пушехте можехте да изкарате по някой лев. Сега знам, че ще ги дадете за цигари. - Ма, аз само като съм нервен. - Ми, обаждай се, като си нервен, да ти зашивам по един шамар и да се успокоиш.

@mand- що си поръча 3 метра кабел за слушалките? - за да мога да се обеся по всяко едно време.

@pin Снегът пада, Гришо не!

Няма коментари:

Публикуване на коментар