петък, 3 ноември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 318

@zdravkov Отварям вратата и:
-Пакост или лакомства! -Няма "или". -??? -Питбулът е отвързан и без намордник, а за него сте лакомства и ще стане пакост.

@kiko Слиза от колата толкова запъхтян, че се зачудих дали няма дупка в купето за да я бута с крака като Фред Флинстоун.

@milenium мразя да ми се подмятат касови бележки, все едно гледам некролозите на парите си

@qna В Перник:
- Това ли е ритуалната зала? - Това е. - А защо има кръв на пода? - Ами има различни ритуали…

@arbab колко по-лесно щеше да е, ако можеше да си маркираш хората както цветните балончета в игрите и при три еднакви да изчезват

@space В Готъм Сити, Жокера пада в казан с киселина и става лош. У нас хората падат в казана с ракия и стават добри.

@diuly - Можете ли да охарактеризирате с няколко думи побойника?
- Ами аз точно с това се занимавах преди да ме набие.

@mihli Един ми пише по служебния чат:
- Zdrasti banda Отговорих с 41 пъти "Zdrasti"

@exit - Много ме боли главата. Някой има ли нещо за глава?
- Аз имам шапка.

@lita Аз: трябва да почна да вечерям по-леко
Пак аз: земи тая порция ребра и гарнитура

@palogg "Гладът удължава живота”
Не е вярно. Просто времето минава по-бавно като си гладен.

@marina мразя, когато си забравя слушалките и трябва да пея силно в метрото, за да не чувам хората

@mehl -Какво е "оризовки"?
-Изолация за ядене.


Няма коментари:

Публикуване на коментар