петък, 13 октомври 2017 г.

Най-смешното от Туитър 315

@tugtuf Кат работих в банка любимо ми беше да карам циганите да си пишат Вярно с оригинала на ЛК
"Вярност оргиналност" и "Вярно в уринал" са ми топа

@unitys - Мамо какво има за вечеря?
- Това че спя с баща ти, не ти дава правото да ми викаш мамо. Обръщай се към мен по име - Андрей!

@oba4e "Астероид, голям колкото къща, прелита край Земята" агенциите за недвижими имоти, къре сте ве?

@drago Толкова съм емоционален в туитите си; толкова горя в тях и плача от вълнение, че ми викайте Туити Папазов.

@blaho -Пак ли ядеш торта? -Да,предписана ми е от доктор! -Кой доктор,бе? -Dr. Oetker :-D

@kritin Дава ми грешен тел., праща ми мейл с правилния...Звъня: - Тъкмо Ви пишех! Да Ви продиктувам ли правилния номер?.....

@rb0b0 - Отивам на шопинг! *влиза в алиекспрес

@kesov Националният е едно голямо семейство - баща и син Михайлови, братя Миневи, братя Миланови, а благодарение на Николета всички са баджанаци..

@blond Покрай мене мина кола на Доминос. Кънтеше песен на Азис. ПИЦИТЕ МИ СЛУШАТ АЗИС ДОКАТО ГИ ВОЗЯТ КЪМ МЕН. Ето защо имам киселини напоследък.

@besy дете говори на котка: - ех, коте, най-добре ти е на теб - спиш си по цял ден. нищо, че нямаш приятели, освен кучето, което мразиш :| <3

@maria Хората, които са постоянно кисели, се прераждат в туршия.

@rtro Ако някога ти е тъжно,
ако някога ти е зле, отвори си туитъра да видиш, че има и по-зле

@NinkoKirilov: Юрий Ангелов: "Вегетарианец съм, но ям сланина - тя е аурата на прасетата!"


@svetlinco: Първите 18 години са като демо версия - после плащаш, за да играеш! 

@XAHCA:  Майчино сравнение: – Лош... – По-лош... – Най-лош... – Същият .. като баща му..

Няма коментари:

Публикуване на коментар