вторник, 3 октомври 2017 г.

Лиъм Нийсън се отказа от "пенсионирането"

Актьорът Лиъм Нийсън определено знае как да обърка зрителите за бъдещите си творчески планове. Той отрече, че се "пенсионира" от снимането на екшън филми, въпреки че в средата на месеца обяви точно това.

"Не е вярно, вижте ме! Говорите в минало време. Ще правя екшън филми, докато не ме погребат. Не съм се пенсионирал", заяви Нийсън пред Variety след въпрос относно отказването му от жанра.

Това стана на премиерата на новия му филм "Mark Felt", който е малко по-различен от обичайното размахване на пистолети и всъщност е биографичен шпионски трилър за скандала "Уотъргейт".

Преди около 2 седмици по време на филмовия фестивал в Торонто, Нийсън заяви, че се отказва от снимането на екшъни заради напредналата си възраст.

През последните години зрителите свикнаха да гледат ирландеца във филмите "Taken" и други подобни ленти с доста стрелба.

Нийсън обясни, че неочакваният завой на кариерата му към екшъните бил "чист инцидент". Изглежда, че продуцентите харесват актьора като екшън герой, защото самият той допълва, че те все още " били готови да му дават сериозни суми, за да прави именно това".

"Казвам им: "Хора, аз съм на 65". Зрителите в един момент ще си кажат "Хайде, стига!", коментира тогава Нийсън отношението си към своята екшън кариера.

Няма коментари:

Публикуване на коментар