петък, 22 септември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 312

@bilabeb Аз: Оф, пак закъснявам…
Bae: Ако беше кафе, щеше да си latte.

@stotru Много ми е тъжно за Рила. Има само един бъбрек и не може да си позволи Айфон Екс

@bystamat "Ще дам на госпожата 10лв. и да си купува каквито цветя иска" Мартин 11г. - София

@britidsh "Оказва се, че Тръмп и Макрон имали една и съща любима приказка - Червената шапчица. Само че, Тръмп харесвал момичето, а Макрон баба ѝ..."

@mngozl Зад всеки веган стои една нещастна баба :(

@ben -Госпожо, имате невероятен глезен... -Хехехе, благодаря, но имам два - ляв и десен. -Хехехе, имах предвид синчето ви.

@benia Аз съм най-търсения човек фофиса... не бе, не съм умна... само аз си нося зарядното на работа

@oba4e коритаров към зрител, който се обажда по телефона:
-добър вечер и на вас! зрителят по телефона: -добър вечер и на мен.. 🤭

@kesob Исках да работя в "ММ" - спряха я, после "Нов Ритъм" - фалира, Rollin Stones - фалира. Сега нз къде ми се работи.. ЧЕЗ, Топлофикация, EVN...

@jijav До комшията с бормашината:
- Закъсня, станах преди половин час! ;)

@minzantro - Според теб, кое е по-голям проблем: незнанието или безразличието ?
- Не знам, все ми е тая.

@dari4k -Ти яла ли си бой като малка? - Не, аз обичах банички.

@pe4o Климатолог, каза че урагани минават през едно и също място, щото следват пътя на топлата вода Браво на Топлофикация, че ни пази от бедствия😀

@munda Служител на Алианц блъсна кола, застрахована в Алианц в сграда, застрахована в Алианц. Май ще го изключат от списъка с коледни премии...

@lubeto ази сутрин си направих кафе не с вода, а с RED BULL! Чак на 10-тата минута по магистралата забелязах, че съм без колата!

@edien Ако на листовките ви се падне регулировчик с лице към вас и вдигната ръка, правилният отговор е "30 лева, мерси".

@drvovo "Eдна истинска дама винаги носи 3 000 лв. в чантата си. Иначе си е проста кючекиня" Мария 2017

@toe Всички класни в училище с POS терминал! Какво ми се измъкват родителите, че нямат в брой!

@du4e -Ние като се женим ще си смениш ли името?
- АА НЕ, с тиренце ще бъде. Мама така ми е казала. - Добре "Марияна Любомирова тире Любомирова" 😂

@bna Покажи ми баджа си, да ти кажа къде работиш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар