петък, 1 септември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 309

@tsov Отвличания, трошене на заведения с бухалки, бием на футбол, бележи Костадинов...
Feels like 1993.

@eldee Как се нарича змия, която е дълга 3.14 метра?
π-тон смейте се!

@XAHCA:  - Правил ли си тройка? - Стотици пъти. - отговори Пешо автомонтьора

@MsAnneThrope91:  реших да започна на чисто по-късно и лед може да си сложа

@nikolay Мега наточен, нов Мерцедес. Вътре яка мацка, с прическа, костюм и т.н и ядеше мазна баничка, докато шофира

@svet;o– Сдобри ли се с жена ти?
– Да, дойде до мен на колене... – И к'во ти вика? – Излез от под леглото бе, успокоих се вече!

@naisns С дете на обяд: - Готина рокля - Мерси - Нова ли е? - Да - Аз имам ново гадже. А ти? - Не - За какво ти е нова рокля тогава, бе Славея?

@nusym Как се нарича коктейл от две ракии и газирана вода? Сода биКАРНОБАТ

@alexxx -Владеете ли английски?
-Да! -Използвайте думата density в изречение. -Искате ли да денсити с мен?

@monika детето писа да каже, че иска черно-бели учебници и щял да си оцвети каквото му трябва

@tro4ka
В БДЖ бюро: Мога ли да платя с карта? Не. Ето ви 50лв. Не мога да ви върна. @#&!∆

@sasmoiu За богатите деца - лятото на Зелено училище в Дубай. За бедните - Черно-бяло училище във Видин.

@kris Аз на 10: На 20 сигурно ще съм супер яка! Аз на 20: На 30 сигурно ще съм супер яка! Когаа?!

@orbo Баба е влогър. Цял живот влага в спестовната книжка.

@iliev Отварям хладилника и гледам желираната торта се тресе цялата от страх.... и викам: - Споко, отварям за бира.

@rooo Без вода можеш да живееш до 1 седмица. . Без интернет, не можеш да провериш дали те лъжа.

@dilyan Заекващ се бъзика с плешивец: - Ттти ккколлллккооо ппплллаащаш пппри ффрриззьора? - Не толкова, колкото ти при международни разговори!

@asap на опашката в била някаква жена помоли да мине отпред, че бързала за погребение. ясно й обясниха, че освен ако нея не погребват, няма шанс.

@tast Спортал: "Лекарите забраниха на Макгрегър да се бие до Димитровден" Дано Макгрегър знае кога е Димитровден.

@chalr Дочуто на Илиянци:
- Извинявайте, откъде мога да си купя Алески Санчес, Жони Еванс, Колотиньо и Кириън Гипс? - Ей там, до шубите на Венгер!

@kritos Племенникът ми, гледайки замечтано към небето:
"Бабо, какъв е вкусът на облак?" Майка ми, улисана: "На мента и на мастика, Викторе"

Няма коментари:

Публикуване на коментар