четвъртък, 3 август 2017 г.

Най-смешното от Туитър 306

@benkov Колежката ми отказа с думите "Благодаря, но не харесвам меки" .... една праскова няма кого да почерпи човек вече :(

@4pera Дошъл съм за курви и наркотици!

- Господине, това е библиотека! *с тих глас* дошъл съм за курви и наркотици

@vhslr -Юнайтед взели няк'ъв сърбин - да, бе, верно? - нещо с "М" - Миле Китич?

@sweetyr Аз съм българче обичам, логическото мислене да отричам.

@durh34 "Мац, мац, писи, писи Всяко лъвче иска да те дъвче" Ми е любимата част от песен това лято.

@lubro " - Страхувам от зъболекари и от тъмното - От зъболекари - ясно. А защо и от тъмното! - Знаеш ли колко зъболекари се крият там.

@skaramus филип е маса, кевин маг гнусен

@trore Има само две песни дето развалят купона
-Хабиби -Мотел

@dni – Тенът ти има нужда от подобрение. – Какъв тен? – Именно!

@trambolina - Много хубав течен сапун си купил тоя път. Без парабени, силикони, пасва цветово... - Да не мислиш, че имах избор. Единствен беше. #насело

@mariaАз: Комарите ме 'апат!!! Дядо ми: Така е - не те познават...

@magaresho Чакам от 10 мин рейс, който според таблото трябваше да дойде след 5. Логично, в жегата времето се разширява!

@marsh Един приятел си сложил за аларма българския химн, щото "не може да не станеш на химна".


@denisa Бургер със смляно, конско месо "My Little Pony".


@troll Мисля че съм отслабнал щото като си мия зъбите пастата вече не ми капе по корема, а по пръстите на краката.


@desysla От всички магнити на хладилника, аз съм най-големият

@dul от известно време искам да напиша нещо положително.
протон.


Няма коментари:

Публикуване на коментар