петък, 28 юли 2017 г.

Най-смешното от Туитър 305

@broken -Пипни му гърба дали е топъл.
-Бръкни отпред и намести тонера

"Йессс бейби" възкликна принтера

@fradi "Банкирай със скоростта на интернет, плащай всичко с един клик!"

Чака 4 дни да му дойде смс за регистрация на картата

@maria -Направих си супер здравословен сутрешен шейк! Без плодове и зеленчуци, глутен, захар и жив.продукти.
-Сипа си вода?

@krbta Пишеш 3 пъти кОпон и призоваваш Джорджано

@lubro - Как се казват децата родени девет месеца след море?
- Морски дарове...

@ciipis На шофьорски изпит: –На нерегулирано к-ще стоят линейка,пожарна и полиция.Кой е пръв? –Маршрутката –От къде пък се взе тя? –Ба ли му майката

@krisitn Поглеждам се в огледалото. "Поне не си тъпа."

@stoyh Не се притеснявайте, че не се побирате в банските си. Важното е да се побирате в басейна.

@joch Купих си фитнес гривна. Сега знам, че от нас до сладкарницата има точно 236 крачки

@syamaya таратор все ни свързва таратор ни дели малко стстранна е тази лятна супа нали

@hell И Бог каза : Нека бъде куче. Появи се куче. Бог видя доброто куче и попита : Кой е добро куче? И беше кучето, дааа, добро куче!

@chej егоизъм оувър 9000 - И той ми вика 'не отслабвай повече, че ще ти изчезнат циците и това ще и лошо за мен'

@sissy Обличам тениска с надпис Fuck you.Баба ми: -Не я обличай изобщо! Аз(сконфузена):-Защо? -Скъсана е тука.

@fly Въвря бодро към офиса в този ранен час.
Да убия дракона тръгнал съм аз. Нарамил лаптопа и меча велик, За да видя сметката на тоя мръсник

Няма коментари:

Публикуване на коментар