петък, 21 юли 2017 г.

Най-смешното от Туитър 304

@drakakaya Позитивен човек е този, когото са пратили на майната му, а той се връща от там отпочинал и с магнитчета за всички...

@mandarian "Постарайте се да избягвате стресови ситуации."

Все едно аз нарочно ги търся, деба тъпите съвети.

@minzajt Научих се, с помощта на селфи стик, да отварям балконската врата и да гася лампата без да ставам от леглото. Това отива директно в сиви-то.

@leo Легендата гласи, че на последната страница от тефтерчето на Левски има билет от националната лотария

@krasi09 Астрид Линдгрен отдавна е пуснала летящ дрон над Стокхолм - прилично дебел и в разцвета на силите си, ама да сте чули шведите да се хвалят

@kesov - Как се справяте с английския?
- Отлично. - Използвайте "Literally" в изречение. - От тази ракия литъра ли струва 8 лева?

@tuhs Ти си роза, ти си крем, Няма ли да свършва тоз' работен ден?!

@kambds Една от най-големите ми грешки в живота беше да кажа на италианец, че ядем макарони със сирене и захар.

@tast Питам има ли власт,
която да дава изпити на нас колко път ни дели, аз съм студент, а тройка си ти.

@train Веднъж в банката дойде един циганин да си получава дебитната карта: -Добър ден,идвам да си взема банкомата! Колежката: -Ем,нарамвай го и чао

@batemisho -Чувааааш ли ме....алооо
-Извинявай, толкова мазно говориш, че телефона сам се подхлъзна и падна

@kirj -Не те виждам вече в инстаграм
-На диета съм..

@momkata Ах, българинът, този непоправим романтик, който леко прибитква с клаксон на жена си, която е в магазина

Няма коментари:

Публикуване на коментар