понеделник, 15 май 2017 г.

Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”

Навярно мнозина се поставят на мястото на Доминик Торето – героя на Вин Дизел от поредицата „Бързи и яростни”, чиято осма серия тръгва по кината тази седмица. Най-малкото, защото той кара страхотни коли, а до него почти през цялото време е красивата Лети Ортис, изиграна от актрисата Мишел Родригес. 

Холивудската звезда признава, че също си пада по красивите и бързи автомобили. Ето кои са нейните фаворити:
Chevrolet Corvette Grand Sport Roadster 1963 г.

Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”
„Много ми харесва този Cortvette от 5-ата серия на „Бързи и яростни”. Това е колата, върху която Брайън (героят на Пол Уокър) скочи от влака, а Дом (героят на Вин Дизел) хвърли от моста. Великолепна машина, просто нямам думи за нея.”


Lykan Hypersport


В „Бързи и яростни 7” имаше такъв автомобил Lykan. Страхотна кола, която разбихме по време на снимките. Все още не мога да си представя, че унищожихме кола за 2 млн. долара”.

Chevrolet Corvette 1968 г.
Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”
„Много обичам класическия червен Corvette, който моята героиня кара в „Бързи и яростни 8”. Щастлива съм, че тази кола се появи във филма. Момичета като мен си падат по олд-скуул машините.”


Porsche 918 Spyder 
Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”
„По принцип обичам хибридните телхнологии, а тази кола е прекрасна – освен, че е бърза, се управлява много леко. Имам приятели, които притежават този автомобил и съм го карала няколко пъти. Много бих искала да го имам, но не мога да си го позволя. Все пак не съм милиардер.”

Toyota Prius

Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”
„През последните 7 години карам именно Toyota Prius. Не обичам да привличам вниманието на околните и затова тази кола е отлично решение. Бързите и красиви коли са като магнит за любопитните хора, които се стремя да избягвам. Ако имам възможност да взема всичко, което притежава Porsche 918 Spyder и да го сложа на Toyota Prius, ще си купя точно такава кола.”

Tesla Model S

Любимите коли на Лети от „Бързи и яростни”
„Наскоро си купих електромобила на Tesla, но почти веднага го дадох на брат ми. Не ми харесва, че се губи толкова много време за зареждане на акумулаторите преди тръгване. Затова и се отказах – често ми се налага да тръгна спешно нанякъде и не мога да чакам зареждането.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар