петък, 19 май 2017 г.

Най-смешното от Туитър 295

@sportmeme Резултати от Евровизия 2017:
1. Португалия
2, България
3, Молдова.
4. АРСЕНАЛ.
5. Швеция
6. МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД

@staana аз, в качеството си на квестор за IELTS преди изпита: ОСТАВЕТЕ ПИЩОВИТЕ НА ЗЕМЯТА, ПРИПЛЪЗНЕТЕ ГИ КЪМ МЕН И НИКОЙ НЯМА ДА ПОСТРАДА


@oba4e "бебеносещи майки превземат южния парк" и дават майки с бебета в кенгура как се мятат на испанска музика.вдигнах кръвно.


@skaramushiчук, чук

- кой е? - кур... - чий кур? - куриерът от спиди

@roock Дискриминация!!! Какво ли не сме пращали на евровизия - ромка, рицар и Гринч, светофар, сега чувствителен младеж от смесен брак и пак не?!

@strux Как искате да спечелим Евровизия като нашият нито е наркоман, нито транссексуален, нищо черен? То няма за какво да се хванат политкоректните

@punster ся португалеца ше го хванат с допинг, споко #Eurovision

@nikolayt КАДЕ Е ДИМКО ДА СПРЕ АВСТРАЛИЙСКИТЕ БЕЖАНЦИ НА ЕВРОВИЗИЯ???

@bidge На македонците как им дават да гласуват за България? Нали не може да се гласува за собствената страна? #eurovision

@nt Белгия: Готови ли сте да се самоубиеееееем?!?
И аз мога да пея зле, ма не се класирам за конкурси.

@asakp кажете на испанеца, че не може на евровизия с прическа като на леля ми когато окача пердета

@tmiliev Бахти дебелия Филип Киркоров

@succjs надявам се нащо момче да каже две думи за цената на черешите преди да запее..

@lita Най-мразя някой да ми дава наклон на дрехите: "мани го тфа яке, топло е" Бе, гледай си живота и не ми давай непоискани температурни съвети

@ringomlad - Кои момичета получават най-много цветя? - Мъртвите.

@gadn изминал съм километри, минайвайки метър

@krtan Любимия вирус на Тити Папазов е Wannacry

@panayot -Хайде да слезеш да ми набереш малко череши
-Ти луд ли си? В затвора ли искаш да ме вкарат.

@Lubeto - Абе какво прави красавица като тебе в тая дупка????
- Ми некакъв глупак е махнал капака на шахтата ..

@mandarina България е най-толерантната държава в Европа.
Толерират се масово простаци, дебили, крадци, расисти, неонацисти, мафиоти.



Няма коментари:

Публикуване на коментар