петък, 5 май 2017 г.

Най-смешното от Туитър 293

@batedreaj И ние сме като черешите. Обясняват колко сме им скъпи, докато някой ни обира.

@clarh Хора планини изкачват, вода на Марс намират, парлам. избори преживяват, с Ретрограден Меркурий се справят, а аз при първата спънка "Заеби".


@milototo Правителството е като сватба - нещо ново, нещо старо, нещо назаем и нещо синьо.


@zdravjo - С какво се занимаваш?

Изучавам движението на ултрависоките честоти в стоманенобетонни конструкции! - А? - Търся обхват на Wi-Fi то.

@rocknroll Колежката Ева ми предложи ябълка, изсмях са.

@norkma Предупредиха да не пускате дронове в небесата до 6ти май. Все пак някой от тях може да ни повреди изтребителят. Единият.

@miglsi Навсякъде продават мои неща - земи твоя нов айфон,твоята нова тойота, твоят нов апартамент те очаква... ВЪРНЕТЕ МИ НЕЩАТА,БОКЛУЦИ!!!

@draj И ние сме като черешите. Обясняват колко сме им скъпи, докато някой ни обира



@pekto Интервю с клошар: - Как се чувства човек, който се храни с боклуци? - Не знам. Не ходя в макдоналдс.

@dilyan Слагаш си силиконови импланти. Очаквания - завист от жените и интерес от мъжете. Реалност - "Стефане за къф х*й си сложил това ?!"

@loshs Аз:- Това синя или зелена зона е? Служителя на паркинги и гаражи: - Това е зоната на здрача.

@tstete Прибирам се аз и пред входа 4 дами.
- Мен ли чакате? - Не. - Жалко, щеше да е яко.

@nikoio -Колко е опашката в Билла?
-Една батерия.

@xorey Любимото ми е дето съм си спрял музиката "за малко" ама стоя със слушалки два часа на спряна музика като аутист.

@boyanao червеният маникюр е супер до момента, в който не започне да се бели и в миг не се превърнеш в Айше

@latala Тази торта струва 200 лв., защото черешката на върха е много скъпа.


@dattroo 73 годишна жена от Кюстендилско изхвърли 3 щайги с череши през балкона, подлъгана от телефонни измамници.


@dilay -Събуди се! Обедна почивка е!
-Остави ме. Аз ще карам без почивка днес.

@fzof Карам Мерцедес за 300 000 лв и мацките си плащат да ги возя!

Пешо, 54 годишен, шофьор на автобус

Няма коментари:

Публикуване на коментар