петък, 17 март 2017 г.

Най-смешното от Туитър 287

@vmachev Подходящо име за партия:
"Докога, България?!"

@nedotam Дажеее мееен да ме няма с белия сеат,
на булеварда ти свиркам
с тунингован фиат...
Пусни меее, пусни меееее!

@mkaraku Мъж с Рено на 20години извади от багажника сак на Луи Вютон. Остава от сака да извади яхта.

@mtale -Муцка, гледай какъв крем си взех за 20 лв от Базар бг
-Ти пък. Има го за без пари на летището на Варшава

@Deadly След кратка справка установих, че шанса да класирам детето за шампионска лига е по-голям от колкото да е в държавна детска градина

@nikolay Ако спечеля - губи цял народ. Ако загубя -  да загубя ли? Моляяя?
Делян Пеевски

@pektoli На лекар се ходи, за да разбереш как се казва болестта ти. Всичко друго за нея се чете в интернет

@barbalita шефката още не беше довършила изречението пийте-х1-бира-от-мен-за-мача и колегата вече беше отворил първата

@tiwtganda - Шефе, да питам, заплатата кога ще я превеждате?
- Ми, мога още сега. - О, чудесно! - Salary. Пак заповядай :))

@drvovo Ако Софи Маринова се занимаваше с рисърч, щеше да пее "Стари данни ти отвори и рипорта ми отрови..."

@bovary Старши сержант Петков от КАТ София печели всеки ден по 300 лева от играта "Какво правим сега"

@prostak -Какво те убива? -Банелът на сутиена!

@shadow *в метрото* - Господине, забравихте багажа си! - Ама госпожо, аз съм обикновен терорист, не самоубиец!

@dilyan - Къде би искала да живееш? - По-важно е с кого... - Добре тогава... С кого? - Зависи къде..

@skaramn "една капка оцет, капка олио, капка вино, две капки мляко, една капка унгарска ракия, малко шампоан..." синкото пак забърква някаква отвара

@asap обут levis карирана риза брада татуси вадя zippo паля marlboro намигам на 2 момичета отляво скъса ми се чантата търкалят се домати насекъде

@chalrzz НЕДЕЛЯ - известна като световния шампионат по бормашини, дрелки, ъглошлайф и флексове

@even хайде малко задачи -първо да си поиграя след 1 ч хайде сега задачи -малко да си почина след 1 ч хайде задачите -днес не трябва ли да се къпя

Няма коментари:

Публикуване на коментар