петък, 3 март 2017 г.

Най-смешното от Туитър 285

@bgmot - Бабо, защо ми е толкова голяма мартеница?
- Е, как защо? За да ти топли и на кръста.

@grace -Тате това Ливърпул да не е някъв сериал .
- Не тате, защо питаш . - Ми щото феновете все чакате следващият сезон.

@fruf *Аз в огледалото: "дама пика, появи се " х 3
*появява се *аз: мързи ли те да измиеш чиниите

@nja Стриптийз с мартеници. Сваляш ги една по една докато танцуваш на пилона щъркел и небрежно замерваш мъжа с тях.

@abekua Гледам как в MasterChef готвят разни вкусотии. Вдъхновявам се и аз да си ги приготвя, но от всичко необходимо имам само чиния

@res Влязох в био магазинче за фреш и сандвич; като в каубойски бар музиката спря, всички млъкнаха, веднага се разбра че не съм от техните...

@muuu "Вулканът Етна изригна с фонтани от лава" - жалко, надявах се да са от паста :/

@verji - Това, което го знаем само аз и ти..
- Да? - Знае го половин туитър.

@ovov - Приятелят ти харесва ли гурме? - Не, той е от Враца!

@lilla 2 години продукция. 120 милиона бюджет. 10 номинации за Оскар... Отваряш замунда: 2 коментара - "mn typ film bace", "Sprqh go na 1 minuta!"

@morenna Отговори на въпросите, без да мислиш - Ок - Любим цвят? - Кола - Чай или кафе? - Делфин - Стига! Трябва малко да се мисли все пак

@ynuch Две мухи кацнали на едно лайно и едната казала:
-Ще пръдна.
-А недей точно на масата.

@foxa Трети месец ям шоколад Милка , но нежността не ми идва отвътре

@palaltovokote Примитивно е да пускаш водата в тоалетната и да казваш "Да удавим негрите" Никое лайно не го заслужава

Няма коментари:

Публикуване на коментар