вторник, 28 февруари 2017 г.

The Great Gatsby

Да живеят съботните следобеди, които понякога ме обогатяват и културно.
Аз съм човек, който не обичам романтични филми. Цялата тая работа тим романтична комедия с Катрин Хейгъл, в който главните герои се срещат, влюбват, карат се, разделят се и се събират не е за мен. Не и подобни клишета.

Трябва да има смисъл.

И го намерих във "Великият Гетсби". По-добре късно отколкото никога, нали.
Не съм чела (ВСЕ ОЩЕ) романът на Фитцджерълд, но това ще бъде поправено скоро. Филма обаче е страхотен и го препоръчвам на всеки, който още не го е гледал. Още един филм, за който Ди Каприо не е получил Оскар - не заслужено, ако питате мен - блестяща игра.

Действието на филма се разказва в началото на 20-ти век през погледна брокера от Уолстрийт Ник. Братовчед на Дейзи и съвсем скоро и приятел на Джей Гетсби (Ди Каприо). За тези 2 часа филма ще ви покажа разгула на градският живот в началото на века, цялата гледна точка на висшата класа към останалите и разбира се подробно живота на новодошлия милионер Гетсби, чийто начин на живот, поведение и мечти ще ви завихрят в ураган от емоции - толкова силно, че ще поискате да сте на мястото на Дейзи. 

Това е по-особена любовна история. Смислена. Реалистична. И както много често се случва в реалния живот - без щастлив край, но толкова изпепеляваща, че ще преглътнете този факт.

Няма да ви кажа какво се случва във филма - предизвиквам ви сами да го изгледате :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар