неделя, 26 февруари 2017 г.

Цитати от филми - толкова глупави, че чак легендарни

"Време е да покажем на Огнената нация, че вярваме във вярванията си, колкото те вярват в техните вярвания.” 
- Принцеса Йе 
“Последният повелител на въздуха”


"Ако това момче има листа на глезена, значи можем да направим молив от тези листа.” 
- Мисис Крудстаф 
“ Необичайният живот на Тимъти Грийн”


"Тичахме и когато стигнахме до лодката, нея я нямаше.” 
- Руди 
“Къщата на смъртта


"От много време не съм миришел красиво.” 
- Ридик 
“Хрониките на Ридик”


"Нещата падат. Нещата на земята. И което пада, е паднало.” 
- Брус Уейн 
“Батман срещу Супермен"


"Батман: Имелът може да е смъртоносен, ако го изядеш. Жената котка: Но една целувка може да е още по-смъртоносна” 
“Батман се завръща"

"Бисквитките имат нужда от любов като всичко останало” 
- агент Смит 
“Матрицата Революции"


"Никога не прави нещо от глад. Дори яденето.” 
- Франк Сеймън 
“Истински детектив” Сезон 2


"Аз съм като дебеличка балерина, която маха скалпове и реже гърла” 
- Хаунд 
“Трансформърс: Ера на изтребление”



2 коментара:

  1. Съпругът ми ми се разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можах да го накарам, но не работех, докато не срещнах д-р Агбазара от AGBAZARA TEMPLE в интернет, който ми помогна да участвам в революционно заклинание и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извиня. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази великолепна играчка за вашите взаимоотношения или проблеми с брака в електронната си поща на :( agbazara@gmail.com ) ПОКАНА ИЛИ ЧУВСТВО, КОЕТО: +2348104102662.

    ОтговорИзтриване
  2. Съпругът ми ми се разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можах да го накарам, но не работех, докато не срещнах д-р Агбазара от AGBAZARA TEMPLE в интернет, който ми помогна да участвам в революционно заклинание и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извиня. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази великолепна играчка за вашите взаимоотношения или проблеми с брака в електронната си поща на :( agbazara@gmail.com ) ПОКАНА ИЛИ ЧУВСТВО, КОЕТО: +2348104102662.

    ОтговорИзтриване