петък, 3 февруари 2017 г.

Най-смешното от Туитър 281

@varnasummer на камен жена му - каменица

@vlapurple -Келнер,защо в пилешката ми супа няма пиле?

-Супата е от свободно пиле. Явно е избрало свободата...

@thisisis Настане февруари - винетка изгрее, дупки обсипят пътя нелесен...

@general Мексиканското Министерство на Образованието уведоми, че от 1 Фев 2017 в училищната програма по физкултура ще бъден включен овчарски скок.

@tis След като Гришо измори Надал, за Федерер остана по-лесното.

@fikus - Ядеш ли, внучето ми?
-Да, бабо.
-Я си отвори Инстаграм-а да видя!

@thunder Преди да умрете глътнете пластмасов хипопотам или пингвин. Паталозите също обичат Киндер Сюрприз

@kalomana Ей ся, едно от трети клас минава покрай мен и вика на другарчето.
-Ще я поря тая.
Надявам се че говори за закуската в ръката си.

@tasctstruck Винетка от луната,
ти ако желаеш,
ще купя аз за теб.
В банка без да знаеш,
заключих аз пари,
шофьорка ти да сиииии!

@foggypanda Близнаци -  днес Юпитер има силно влияние върху другите планети около него, но това изобщо няма да се отрази на вас, защото вие не сте планета

@vaihs Културно различие е когато приятелката ти ходи на езда, а ти получаваш конска създърма.

@dilyan
-Да се видим  в 14часа пред Лидл?
-Как ще те позная?
-Аз съм мъжът ти, ма!

@authir Най-вредните Е-та са Е-951, Е-412, Е-313, Е-405 и Е-жедневие.

@shoilve Измислих туристически слоган на България.
"България. Гърция е близо."

@whisper
- Ех, спомняш ли си като бяхме в Рим? - Как мога да забравя, бихме Арсенал с 5:1, а в тъпата вила Боргезе нямаше телевизор...

@karak Обличам си една рокля цялата на ресни и прочитам на етикета с червени букви "keep away from fire". Представих си се като факла.



Няма коментари:

Публикуване на коментар