петък, 30 декември 2016 г.

Най-смешното от Туитър 276

@sarcasm Гугъл стана на 18 и трябва да се засрамим. Питахме досега такива неприлични неща за някой на тази възраст

@azzum Почти 2017-а, а в България още пътуват с тенджери кисело зеле в спален вагон.

@limoceilio когато ти правя закуска в леглото,очаквам просто 'благодаря'

не глупости от сорта - 'как влезе у нас'

@niamata на младия гангстер нокията трябва да звъни полифонично с мелодията от кръстника. т'ва е

@mngoozle - Как се казваш, сладурано?
- Кали - Съкратено от ? - От апоКАЛИпсис, тъпако !

@stonoff Пише "RIP, Джордж Майкъл" и си слага за профилна снимка червен потник Чикаго Булс с номер 23.

@nikol Правен въпрос:
Трябва ли да занеса в офиса паричката от питката или там вече са получили нотификейшън и автоматично ще ми вдигнат заплатата?

@lina С майка сядаме на кафе.
Вместо да си поръчам мляко с какао, казах мляко с кокаин. Погледите на всички си заслужаваха

@saj Клиент; KAK DASA REGESTRIGAM
Аз: В линка е описано всичко. Клиент: AMA AZNE 4ETA NA BALGARSKI Аз: Има го и на английски. Клиент: OK ZAEBI

@general Немска дума на деня:Kassenlaufbandwarentrenndings. В случай,че се чудите, това е преградката между продуктите на лентата в магазина.

@mngol Българският голям шлем по Коледа е от концерти на:
- Веселин Маринов - Дует Ритон - Нилолина Чакъръдкова - Лили Иванова или Георги Христов

@mgradev "За мен 2016 беше много успешна"
- Оная с косата

@tristan Зет ми след като изяде 7 бонбона Lindt ми обясни как в Лидл имало по-хубави за 9.99 кутията <3

@gulgy И как точно да си нося новите дрехи като всичко е за пране?

@morko Тия дни свалих толкова килограми, че баба ми ако ме види ще ѝ съсипя празницитe

@kreimin Голям Ситен: Това сняг ли е? Аз: Не, кокаин. Голям Ситен: О, Колумбия черпи? #азсъмужасенбаща

Няма коментари:

Публикуване на коментар