четвъртък, 13 октомври 2016 г.

Вин Дизел сподели, че Пол Уокър го е вдъхновил да има деца

Във фейсбук видео актьорът Вин Дизел сподели, че решението да има деца е било инспирирано от Пол Уокър.

"Дълго време не мислех за деца, но да гледам как Пол е толкова щастлив с Медоу ме вдъхнови да създам свои. Той беше човек, който ми каза да съм в болницата до майката когато се ражда бебето, той ми каза да прережа пъпната връв и той бе първият, който разбра, че ще имам дете." сподели Дизел.

Актьорът продължи видеото с още трогателни думи:

"Сигурно ми е бил изпратен от Бог, защото той ме бутна в правилния път. Когато снимахме първият филм "Бързи и яростни" аз бях на 30, а той вече имаше дете. Веднъж когато бяхме в колите, между дублите, той ми каза, че въобще не е страшно да имаш деца.И ми даде добри съвети. 
Той е причината да кръстя последната си дъщеря Полин, не само защото той е мой брат, не само защото и духом е с нас, а защото той е първопричината да се реша за семейство."

1 коментар: