петък, 28 октомври 2016 г.

Най-смешното от Туитър 267

@buchkob Учител пита ученик: Първото име на Славейков?!
-Площад

@logika - Сине, защо шишето с ракия е полупразно?
- Защото си песимист, татко.


@skolo Много е кофти да си компютърен спец…
Все те канят на гости, уж на по една ракия, а после:
- Абе, я ми виж компа, че нещо…
За това станах гинеколог…

@dzig Всички ядат Сникерс само Бруно... Марс

@nickname Да се завърнеш в бащината къща
Когато гроздето във вино се превръща
И свел глава над майчиното рамо
Тихо да шептиш
Заклахте ли прасето, мамо?

@batemisho Оня момент, когато си мислиш, че нищо на пазара не може да те изненада, и попаднеш на CD компилация с музика за гладене.

@angelttoo Баба ми все казваше като малък, че каквото си е мое, при мен ще си дойде.

И ето го дойде -сметката за парно, ток, вода...

@joker Нещата вместо да се влошават, стават безнадеждни


@peyu - Купих тебешир за хлебарки.

- И как е? Помага ли? - Ами да, седят си в ъгъла, рисуват...

@chalrzz При раздяла на някоя двойка от
туитър, те разделят ли си по равно фолърите?

@muiio Ако котаракът ми беше отгледан от вълци, щях да го кръстя Мяугли.

@naduvko Дали аз се успах или времето бързаше

@paloff Левски - Черно море е толкова интиргуващ, че Диема почнаха да показват някаква заря над стадиона.

@kamika Ей, най-накрая доживях и аз да пия вино за 100 лева !
Е ,верно 50 литра е, ама е за 100 лева..

@scet - Чай или кафе?
- Кафе! - Не познахте, чай е!

@wootra До ЦИК:
На бюлетината като пише, майка ви да еба, да не се зачита за Цачева. Да се знае.

@batemisho "Всички са маскари" - кифла пред щанд за спирали

@varnasummer
2,3,4

6,6,6

Баси, Тони Стораро е Фибоначи на фолка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар