петък, 7 октомври 2016 г.

Най-смешното от Туитър 264

@tascstruct Като Ангела Меркел, ама за бедни. #цецка

@mihaildo Ще бъде Цецка Планетаааа


@muuuo "ГЕРБ издига Ракел Ачмонек!"


@pkesov Хайде събуждайте ги вече онези, които на 01.09 Ви заръчаха "Wake Me Up When September Ends" :D


@moretime Мисля, че е време, бюлетините да са като билетчета от лотарията - търкаш на случаен принцип и се надяваш на джакпота.


@nikisn Мрази Лудогорец защото нямали история и публика, но се кефи на Сити.


@npaloff Бъдещата среща на върха: Хилари, Меркел, Мей и Цецка.


@temelkov Ако американските избори ме притесняват, тия у нас ме депресират.


@jruh продавачка, която казва на кювертюрата " курветюра " и на сутиена " сютен "


@mihlusizn На мен лично ше ми се отпие ако Цецка чете новогодишното обръщение.


@candycane Хората към мен: на колко си? изглеждаш на 15

Аз към хората: наистина ли си на 17, изглеждаш на 30 мила по призвание

@terr Предлагам дует - Цецка Ц. и 100 кила - Двете майки.

@kavo Следобеден чай и бисквити с Хилари Клинтън, Ангела Меркел, Тереза Мей и Цецка Цачева.

@Mnogozle Слушам речта на Цв.Цветанов и ми звучи като Ники Кънчев на амфети и халюциногенни гъби

@beer3 домът е там, където набиваш мекици, докато хората се отбелязват по фитнеси

@fanta "Не пропускайте възможността лично да се срещнете със Спондж Боб" - Кауфланд

@elsno Реплики от детски футболен мач:
-Корнер, ама е за нас щото топката е моя. -Ало, Роналдо, за настъпванка фал няма! -Науката е на моя страна!

@tastcrtu Който копи, пейства.

@agaydarova - в тая гръцка салата нямаше нищо гръцко :/
- ти кво искаш, немски пари ли да намериш вътре?

@triskai На един веган телефонът му звъни със зеленчуци който не яде.

@barbalita гледам как избиват на кака лара балансите и си представям как преди пуска гумените мечета, мили сладурковци, а зад кадър %#@$ шибани гадове

@100kilabg Гласувам за пищова,тази новогодишна реч искам да чуя.


Няма коментари:

Публикуване на коментар