петък, 30 септември 2016 г.

Най-смешното от Туитър 263

@asumbok Шофьорът на таксито: Обичам си работата, сам съм си началник, никой не ме командва.
Аз: Я тука завий наляво.

@dari4ka Моци хваща дузпи, не ги вкарва.

@firo По телефона:
- Ало, кой там? - Магазин за обувки сме! - Сбъркал съм номера! - Елате, ще ги сменим!

@bystamat Според статистиката човек ходи 1500 км. за 1г. Изпива средно 90л. алкохол за 1г. Значи, човек харчи по около 6 литра на 100 км.

@ivail Тя качва 200-300 снимки във ФБ,на всеки 10-20мин.се отбелязва къде е с кой е,кво яла,пила и накрая статус"ЛИЧНИЯ МИ ЖИВОТ НЕ Е ВАША РАБОТА"

@dilyan Запознанство в интернет:
- Hi! Where are you from? - Hi! I from Bulgaria. And you? - I from France. - Bazikash li se. - Chestna duma

@pamsitka -Памела, ела за малко.
-ПЛАМЕНА СЕ КАЗВАМ. -Трудно ми е да казвам 2 съгласни в имената. -Ааа, ама ДзаДзики можете,а? шефа грък.

@petarkesov Егаси как надуха на Олд Трафорд след края на мача "Glory, Glory Man. United". Ще кажеш, че искат да изгонят хората, които си доспиват там.

@arhivatora Баба ти Минка, на вуйчо Кольо снаата, дето на лелините ти Марийни малък брат, на буля Ценка дето при чичо Михал живяа. Е, на нея братовчеда.

@ninko Държава, в която хората харчат повече пари за лотарийни билети, отколкото за книги, трябва да бъде закрита.

@statecva - Къде си роден?
- В болницата. - Що? Какво ти имаше?

@tadc Един камион ръси пясък по околовръстното. Тази година ние ще изненадаме зимата.

@krtanev Луноходец vs. БДЖ

@paloff Екселянка - счетоводителка в селско кметство

@mnogozle 1 мъж с 5 жени на ресторант:
в Дубай - шейх с харем в САЩ - Dan Bilzerian в Италия - Gianluca Vacchi в България - гей

@sokolovr 07:00 - ебаси студа
11:00 - ебаси свежото 15:00 - ебаси жегата 21:00 - ебаси хладното *извод- септември е жена

@miracle Най-големият ужас е, че със същите хора ще си в ада

@mandarina Божинката записа ли видьо да поздрави Тоти: "malko kote 40 ima li?"

@s5i Есен.
Очаквания - одеало, камина, книги, филми, топла компания. Реалност - сополи, сополи, сополи, сополи, сополи, сополи, о божеее!

@blonddor Клиентка ми показва нещо на телефона си, в същото време получи ноутификейшън, че може да си смени мелодията с Алисия Красавица спяща

Няма коментари:

Публикуване на коментар