петък, 2 септември 2016 г.

Най-смешното от Туитър 259

@ribar -Кои са трите бели неща в един негър?
1. Очите
2. Зъбите.
3. Неговия собственик

@popva Youtube е като баба ми. Само да разбере, че харесвам нещо и почва да ми го предлага пак и пак докато не повърна

@epera -Отче, згреших.
-Виждам, пусни аутокоректа

@dilyna Чипсът трябва да е измислен от евреите, само те могат да го нарежат толкова тънко

@idstav Репликата от устата на бившата ми "Нека си останем приятели" ми звучи като "Кучето умря, нека го задържим"

@zahur Руши Видинлиев и Джъстин Тимбърлейк не излизат от бара, докато не си получат рестото, защото всиичкоо се връъщаа.

@bozo На цигарите просто трябва да напишат "VSI4KI 6E OMREM"

@mircale Най-нормалното при искане на съвет е да ти обяснят колко си прост.

@pear Фетел:
- Момчета, Кими много ли ми е бесен?! - Себастиан, по-добре не си идвай в бокса след края на съзтезанието..

@mariella МНО мразя идеите ми да са по велики от финансовите ми възможности

@verginia Сигурно облаците когато погледнат надолу си казват "я, тоя има форма на идиот".

@dear Ревност левъл:
- Не съм с друга, просто нямах връзка в планината, спахме в лагер за бежанци. - Прати ми селфи със сириец

@mote Понякога ще идвам във съня ти
като нечакан и неискан гостенин ... Когато се наситя на кръвта ти, ще спра да смуча и ще си отида. #комари

@simeon Стоя си на терасата и чувам няк'во момиче от телевизора "Когато е твърд усещам болки...", влизам бързо да видя, то за Дормео ставало въпрос

@stoynic Когато Бойко Борисов играе тото, тегленето продължава докато се паднат неговите числа.

@flexible Абе вие какъв език говорите?
- Албански. - Що не говорите български, като македонците?

@radko кандидат за президент Трайчо Трайков, с вицепрезидент Съби Събев, кампанията ще подгрява Дюран Дюран.

@rocknrolll "Как си?"
"Не съм срала и ме боли корем." Когато искаш да напишеш "спала", но autocorrect-a има чувство за хумор.

@bigdeal Дилемата на бабите пред входа за есенния сезон: ВИП брадър vs добрия доктор Василев от "Откраднат живот"

@mekica баща ми: искаш ли праскова?
аз: да, ама защо цяла баща ми: щото си прасе мерси, тате

@niks Феновете на чалгата се познават по това, че когато ходят на козметик си правят дерби-коламаска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар