събота, 13 август 2016 г.

Най-смешното от Туитър 256

@benkovski С Дани изучаваме пътните знаци в движение и по едно време вика "Дядо, приближаваме жп прелеСТ"

@veselyak - След 20 години тук ще са останали само цигани, всички ще са заминали да работят на запад.
-Да, при арабите.

@mnogozle -Какво прави толкова хубаво момиче като теб толкова навътре в морето?
-Сере.

@hitler Зор беше да хвърлим пъпа на внучката в Париж пък сега защото не пишкала в обществени тоалетни

@palavotokop4e -Тате, аз съм гей.
-Това го знам
-Откъде?
-Забелязал съм, че не даваш мигач при завой.

@vsortio -тате, излизам с приятели имаш ли някакви пари?
-Имам, сине, не се притеснявай за мен, излизай, забавлявай се.

@iskausmivka *пред дюнерджийницата*
- Какво ще искаш да ти турим? - Всичко сос!

@pamsitka - Значи, колко много ги мразя тия понеделници!
- Днес е четвъртък, бе. - Тя, омразата, не утихва за един ден.

@zzahur Тъкмо се развълнувам за наближаващото отлитане на юг и се усетя, че съм слонче.

@hristo Атеист във Враца - човек, който не слуша Миле Китич.

@nuchkov Надпис в бензиностанцията:
"Пушенето по време на зареждане може да ви помогне да спрете цигарите завинаги!"

@dzhigov Трудно се сваля жена веган...едни цветя не може да и купиш спокойно...знаеш ли тези дали ги яде или не !

@verginia - Подиграват се на синът ми в училището.
- Кой е синът ти? - Онова там, дебелото. :D

@lilavo Вчера случайно загледах един индийски сериал.Трябва да взема пример от тия пичове.Проблеми до гушата,а се скъсаха от танци.

@Qsnu По света: Полети до Марс, лекуване на СПИН, безжично зареждане на електромобили в движение и т.н
У нас: Спират каруците на циганите в Сливен

Няма коментари:

Публикуване на коментар