петък, 15 юли 2016 г.

Най-смешното от Туитър 254

@rocknrol Ставам в 6, за да си изпека пържолите, отивам да проверя дали са готови, а съквартирантката ми изключила фурната, щото е видяла че работи...

@firobg Надпис на огледала "Щото па другите са много хубави"

@бг6с Изсечени гори, бетонирани плажове, замърсена вода... такава ли планета искаме да оставим на Лили Иванова

@nivl Ако си сваля торент от замунда докато съм на Карибите, това прави ли ме карибски пират?

@hranitelangel Ако си на дълъг,равен и прав път... не си в България.

@baikiko Крокодиловите ми мокасини за 600долара ми правят рана на пръста. Това ли наричате карма вие бедните.

@svetlin В България няма Pokemon Go - Динко от Ямбол ги е хванал вече.

@tery Обадиха ми се от посолството да ми кажат, че вече нямам гражданство и да им пратя паспорта си... Чувам вече приближаващото се АТВ на Динко.

@hansa Момичета, разберете, че само на Мечо Пух му отива с къса блузка и коремче

@smarter Утре чакам Тони Стораро да напише балада как пепруда пие сълзите на Роналдо

@skaramushi спасителят цял ден си гледа в телефона, викам му: братле, кажи в коя социалка да те меншна ако тръгна да се давя

@ybuchkov - Има ли хапчета против глад !?
- Да, има, ама са много големи. - Нищо, как се наричат ? - Кюфтета

@fay За Покемоните разбрах, Тамагочитата кога се връщат на мода?

@benkovski Покемон нас ни свързва
Покемон ни дели Малко тъъъъжен е този Таймлайн, нали?

@charlz За кокошка няма прошка,
за покемон няма закон

@tuktoa бял покемон ме преследва в живота и неизменно след мене върви

@tsetsjka Що ги хващате тия покемони, като съда ще ги пусне.

@blackpurple Защо "лицеви опори",като ги правя с ръце? :)))

@filip Филтрите в живота са черните и широки дрехи...

@silentia Аутфит за плажа са цветни бански, стегнати тела и красиви шапки, а реалността са баби цоцолани с по две внучета, захапали гевреци


Няма коментари:

Публикуване на коментар