петък, 1 юли 2016 г.

Най-смешното от Туитър 252

@whoami -Сложих ти половин порция, нали си на диета. Може ли да изям твоята част?
-Не! Каква приятелка си ти!?
-По-дебелата

@desyslava Всеки път като ядеш пържола един веган се радикализира, става веганист и започва да шие знаме с кръстосани чушка и морков и да прави бомби от лют пипер

@lidd Аз: Имам нужда от сън.
Мозъкът: Нека ти напомня за всички твои житейски грешки.
Съседите: Нека вдигнем шум

@polonez -Здравейте, искам да поръчам храна за вкъщи
-Да, кажете
-Три филии с лютеница, сирене и шпек

@zoo Който Brеxit вади, от Brexit умира!
Исландска поговорка

@focy Гордея се със себе си! 7:59 а аз вече тичах, чистих, взех душ, оправих бърлогата и на работа!
Сега стига Sims за днес, трябва да ставам

@A4oni Когато бебе си изпие шишето и заспи, било много сладко. А когато аз си изпия шишето и заспя, бил съм пияница?! Не са хубави тия работи..

@osoko Легендата гласи, че имало убиец, който не бил кротък и добър човек и не поздравявал съседите.

@gmincehv Казват,че кафе в леглото е нещо специално. Събудих се, отидох в кухнята, направих кафе. Върнах се с кафето, легнах, изпих го. Кафе като кафе

@barabalita човек като скучае само тъпотии прави. ето два дни няма европейско и бам брекзит.

@nomad летен спад в качеството на туитовете, работи се по 3 версии:
- акаунтът е в сесия - акаунтът гледа мачове - акаунта го е прихванало щастие

@verjinia Ядат ли ти се палачинки? - Не.
А ако направя ще ядеш ли? - Да..

@skaramushi като вкарат дузпа викам:
- е така се бие дузпа като не вкарат викам: - така ли се бие дузпа бе

@mnogozle 22 часа полети и 10часа престои по летищата за да стигнеш до Мачу Пикчу.
Вече сещаш ли се защо му викат така ?

@wradkova - Скъпи, за месец съм свалила 3 кг!
- Ти си моето слОнчице.

@gabi - Защо си цялата в брокат?
- А, от работа... И после върви обяснявай, че си в сладкарския бизнес.

@DIlyan Младо момиче флиртува с негър:
-Хей ,покажи ми, че всичко което се говори за вас е истина? Той я намушкал 13 пъти с нож и й взел чантата.

@haimana Колегата: Имаш ли половин минута за една пълна простотия?
Аз: Имам цял работен ден за пълни простотии...

@ruslan Изразът "ще има бум на туристи", в наши дни звучи малко притеснително

Няма коментари:

Публикуване на коментар