вторник, 5 юли 2016 г.

Как актьорите от "Бързи и яростни" почетоха 15 годишнината на филма

Мишел Родригес публикува снимка с текст:
"Лудост е, че 15 години по-късно отново съм на снимачната площадка и сме все още актуални в иначе толкова променящия се пейзаж на филми и коли.Благодарна съм ви за любовта! Уважавам ви и благодаря"
Тайръс Гибсън:
"Преди 15 години се роди този франчайз. Толкова съм горд да кажа, че познавам всички свързани с този филм. За мен е чест да съм част от това, защото промени живота ми.Това е първият мулти етнически филм, който не е базиран на шоу или комикс. Свалям шапка на всички. Феновете доказаха подкрепата си през тези години. Благодаря!"

Лудакрис сподели пък задкулисен кадър от новия филм:
"Когато работиш мечтаната работа"
А аз в някой от следващите дни ще ви представя ретроспекцията на сп. Ентъртеймънт Тонайт 

Няма коментари:

Публикуване на коментар