петък, 6 май 2016 г.

Най-смешното от Туитър 245

@zdra Безработен съм от 2 години, но всеки ден си купувам билетчета на Националната Лотария #нимоа

@farabg Когато нямаш пари всичко ти е скъпо. Когато нямаш акъл всичко ти е тъпо.

@svesten Мислех, че една приятелка по празниците, че ще е в Дубай, а тя казал ду баба й.

@bytosho Искате живот като от реклама? Цистит, диария, хрема... think again.

@4pera Важно е да сте хубави. Вътрешната красота са я измислили грозните хора. Не сте буркан от Нутела в хладилника, та да гадаем сладко или туршия е.

@mgradev Викам ще пусна една прахосмукачка. Отивам до спалнята да я взема, ама забравих за какво съм там. Рекох си така и така съм в спалнята, я да полегна да дремна.

@stambetoezaeto 
-Опиши 90-те години с 2 изречения.
-Майкъл Джексън и Майкъл Джордан се давили в морето, добре че били Спасители на плажа. Еее
-Какво "Еее"?
-Еее Макарена!

@mivej Остават само 262 дни от годината, а не съм решил къде ще съм на Нова Година...

@peto За брака съм, стига да не включва мен.

@labr Не виждам Динко с АТВто да дефилира начело на гранични войски на парада

@shadowman От мен да запомните - споделеният сандвич е половин сандвич

@pavij Селска мома, която често ходи по полето?
-кърпичка

@mivn Разболея ли се, ям жито. Щото ако случайно пукна, другите ще ядат, а Аз само ще ги гледам. Покнете фашоре!

@chona Все още, когато си пусна някоя песен, очаквам да спре по средата и да се чуе "рафтър дата беге". Only 90's kids will remember that.

@kesov - Докторе, пристрастен съм към футболни залози и нонстоп чувам гласове..
- И какво Ви казват тези гласове сега?! - Дженоа - Рома 2:4!

@stamat Днес празнуваме Голямото пътуване... един от най-светлите христянски празници. На този ден се купуват седмични винетки.

@ohrana Плюсове и минуси на правенето на бебета? плюсове: правенето минуси: бебета

@general Обажда ми се тъщата: -Купих си кола!!! -А честито! Каква е? -Супер е!!! -Добре де,каква е? -Бяла! #truestory

Няма коментари:

Публикуване на коментар