петък, 11 март 2016 г.

Най-смешното от Туитър 237

@Palavoto_Kon4e: Иване, вече си на 11 години, а нищо не си направил с живота си. На твоите години Тутанкамон е бил император. Взимай пример от него!

@KameliaVonRouge: днес ми се доспа на работа, а то щото горе в офиса правят ремонт и се почувствах като вкъщи.

@merlinthekid: Майка ми има дарбата да започва да говори точно когато актьора във филма си казва репликата. Успеваемостта й е 80%.Филм с нея е негледаем

@vedidas:  - мога ли да пробвам дънките на витрината?
 - имаме пробна, господине!

@dilyan_kn: В Перник няма съграждани, има само съперници.

@panayotof: -Кво стаа?
 -Нищо, тъкмо дойдох във Варна.
 -И ти стана чуек. 

@NickPanov:  - Какво ядеш мама? 
- Не знам.
 - Кой ти го даде?
 - То само дойде. #виц

 @nucahucu: искам някой да ме гледа така, както аз гледам дюнерите

 @wootar:  - Защо не трябва да се играе шах с македонци? - Докато се усетиш и са обявили твоя цар за техен.

@n_paloff: Гледам отдалеко - снимка на Тони Стораро в "спортната" секция на Блиц. Увеличих - оказа се Гонзо.

@mkjadee: Кафето - Богът на сутринта

@gminchev:  Тя ми вика: - Твоят 16 ли беше? 
Аз: - Ми малко по-голям е... 
Тя: - 32 ?!? 
 Тогава разбрах, че за паметта на телефона става въпрос :/ 

@nixonixo: Политиката ни е като художествена гимнастика — волна прогама с медии-бухалки, обръчи от фирми, рязане на ленти и подхвърляне на топката.

@MnogoZle: Служебните баничарки, фабрично ли ги произвеждат с идиот вътре или после го слагат в тях ? 

@Palavoto_Kon4e:  "Вземи огин, запали мееее, направи ме пепеееел...."
 - Д'Арк, аре стига с твоите глупости. Ок?

@bratoBG -И, Петров, защо закъсняхте за работа с цял час?!
Петров, целият бинтован: - Шефе, паднах от петия етаж! - Ееее... цял час ли падахте?

@redlittlehat дразни ви някакъв пролетен празник, а че сте злобни и прости не ви дразни

Няма коментари:

Публикуване на коментар