петък, 1 януари 2016 г.

Най-смешното от Туитър 227

dzhigov:   Защо Хари Потър има белег под формата на светкавица на челото?
 - Като малък го е блъснал опел.. 

@desyslava_: Първи закон на мократа кърпичка: Мократа кърпичка е чиста, докато е мокра... @
PolomskiCvetpol: Вчера пуших цигри, причиняващи стерилитет и се уплаших, затова днес взех такива, дето ще ми докарат рак на устната кухина и гърлото. 

@planMG: Животът по Коледа не се измерва с хапките вкусна храна, които спират дъха
ти, а с броя оправена техника на роднини, за което те славят вечно 

@fitkata: Днес целия тл е с песни на моторхед като израз на съпричастност. Дано Джорджано и Веско Маринов са безсмъртни... 

@Who_is_Evie: Вземи живота си в свои ръце! Направи си баница, сложи й 10 лева на монети и я изяж сам. Купи си букет и накарай някой да ти го метне. 

@jahssim:  Защо не бива да играете шах с македонец? Защото ще ви вземе царя без да се
усетите. 

@blondjob1: След малко пускам пералнята. Ела да те изпера и теб, че си страшно леке.

@McPhisto38: Един въпрос ме мъчи - колко е платила Галена на Доган за продуктовото позициониране? 

@KaliManeva: Свекървата ме добави във фейсбук.. добре че имам туитър. 

@n_paloff: Деба ву -чувството, че глупостта, която се случва в момента, вече се е случвала.

@_floressence: касиерките във фантастико са невероятни и упорити жени! една от тях се опита да обясни на японец, че има вафли морени на промоция

@oba4e: гала: "аз съм родена през годината на овцата, но усетих положителното й влияние" 
а ние не...

@count_zeraux: българската коледа: едно прасе закла цял народ

@XPuCm0: Според руснаците Путин е човек на годината, а Меркел - жена на годината... значи си имат отделни класации за човек и за жена...

@Palavoto_Kon4e:  Вече два часа фантазирам как ще се престраша, ще отида до колежката и нежно ще прошепна в сладкото й уше "Искаш ли да отидеш за банички?" 

@mkjadee:  - Свалих температурата. 
- Най-сетне и ти да успееш да свалиш нещо в тоя живот.

@vedidas:  - Докторе, аз съм ексхибиционист!
 - Виждам...

‏@gminchev: За да инсталирам принтер HP,трябва да се съглася с 20 неща, да убия триглавата ламя, да намеря еднорог и после да изтрия 19 приложения на HP

@4nepa: в Перник всеки ден е boxing day 

@TayaTheCreator: Днес
съм по-дебела от вчера, но не съм по-дебела от утре.  #празници 

@butzito: аз, вика, като се понадупя оттук- оттам и тя роклята ше се изглади 

@deadlymonogamy:  - Какви са Вашите аргументи да поискате увеличение на заплатата? 
- Падна ми се паричката от баницата...

@stoynoff: **spoiler alert**
 Действието в новите Междузвездни войни се развива на Планета Пайнер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар