сряда, 25 ноември 2015 г.

Ronaldo Movie

Тъй като не се интересувам от Кристиано Роналдо, кариерата му, личния му живот и пребиваването му в Реал Мадрид, не знаех, че се е снимало филм за футболиста. Всъщност разбрах съвсем случайно от спортната емисия новини. И дотам. Нямах намерение да го гледам. 

Докато не дойде една неделя, в който отново не знаех кой филм да гледам. Работата е там, че съм доста придирчив човек откъм филми и книги. Не обичам клишетата, не обичам и филмите, за които много се говори. Като "Джеймс Бонд" или "Игрите на глада". И така аз се рових в каталога от заглавия, почти сигурна и че този път няма какво да си харесам за гледане.

И тогава попаднах на филма за Роналдо. С перфектно качество и английски субтитри - както аз си обичам да гледам филми сама. И след това последва 20 минутно мислене да го изгледам ли. Like I said, не харесвам Кристиано Роналдо и нямаше и причина да пожертвам 90 минути от живота си проследявайки кадри от живота на един от най-противните ми футболисти. Но въпреки това изтеглих филма и го изгледах.

И ми хареса.

Не знам на какво се дължи... на добрата режисура, на многото футболни кадри или просто на факта, че разбрах, че Роналдо е просто човек като всички нас.

Постоянно е критикуван, че е самовлюбен, че играе егоистично и... типичния за него гел за коса. Присъединявам се към всичко това и не променям мнението си от един филм. Просто разбрах защо е такъв.

Роналдо е поредният велик футболист с тежка съдба. Обикновено големите имена са имали трудности в живота си. Хареса ми как не е забравил откъде е тръгнал. Хареса ми как сам се грижи за сина си и го учи на простичките неща от живота. Хареса ми как обръщаше внимание на феновете. Беше хубаво, че говори и за Меси - най-големият си противник на терена. Осъзнаваш, че двамата не се мразят, даже напротив - приятелски жест, закачка с децата си, поздрав. 

И си личеше, че всичко не е просто за пред камерата.

Хубаво е да изгледате "Роналдо". Ще се оттърсите от предразсъдъците си. Не просто за него. За всички, които познавате. И че не е хубаво да се слагат етикети, преди да си познал някого.

Няма коментари:

Публикуване на коментар