понеделник, 2 ноември 2015 г.

Hollywood Film Awards

На таз годишните награди на HFA,  Furious 7 спечели наградата за блокбастър на годината. На церемеонията присъстваха Вин Дизел, Кърт Ръсел, Мишел Родригес и Джордана Брустър. Сред публиката бе и режисьора за осмият филм Бързи и яростни - Гари Грей.

Актьорите отново зарадваха публиката, а Вин изнесе още една прочувствена реч, в която му бе трудно да говори и както всички награди, и тази бе посветена на Пол Уокър.

"Първо, благодаря ти Кърт, че просто беше във филма. За нас значи толкова много това. Благодаря ти, че стана част от семейството. 
Извървяхме дълъг път и правим това от 15 години. Преди 15 години Пол, Джордана, Мишел и аз станахме семейство, което се държи и до днес. Станахме семейство и бяхме благословени за... Знаете ли, трудно ми е да говоря за Furious 7, трудно ми е да празнувам Furious 7. Когато си имал брат като Пол Уокър е невъзможно да си без него...
Накарахме целият свят да плаче с нас, Накарахме целият свят да е съпричастен с нас и това е просто...
Искам да благодаря на HFA за номинацията и наградата. На Юнивърсъл задето винаги са с нас.Знаете ли какво? Няма значение от коя страна сте, няма значение каква националност сте, ако вие обичате семействата си, ме карате да се гордея с вас. 
Измина доста време без Пол, но аз знам, че ни гледа и знам, че е щастлив. Знам, че се усмихва. Това е за Пол!"










Няма коментари:

Публикуване на коментар