неделя, 29 ноември 2015 г.

Печени телевизионни зайчета

Момиченце се втурва задъхано в хола при баба и дядо - консервативно възрастно семейство, въплъщение на уюта.

"Бабо, дядо, къде е зайчето Макси?", пита детето.
Бабата преглъща и казва, че зайчето е избягало. В този момент вратичката на фурната се отваря (защото е стара) и оттам излиза тавичка, в която (се загатва), че е зайчето. Печено, с картофки, гъбки и розмарин.
Момиченцето напуска бутафорния декор - и съответно малкия екран.
Двете разстроени очи на детето оставят защитниците на правата на домашните любимци в шок.

Дори неочакваното бутафорно послание: "Купете си нови мебели, в това число фурна, за да не се отваря вратичката и да не вижда внучката ви, че вътре печете нейното досадно и подходящо само за гушкане зайче", не може да отклони радетелите срещу "варварството" в ефира и те - съвсем наистина - създават петиция, която започва да се разпространява онлайн със скоростта на светкавица.

"Безумно тъп и отвратителен рекламен клип! Не мебелите ви, а отвратителна ви жестокост и наглост ви излагат!", пишат се коментари под видеото в YouTube.
"Сбъркани, жалки маркетоложчета без никакви нормални ценности. Да ви напомня, домашният любимец възпитава в любов и грижа към живи същества. Днес зайче, утре човек..." - пищят разстроени зрители.
Самата истина е, че голяма част от публиката, в това число потенциални клиенти на фирмата, се чувстват засегнати.
Но как и защо от мебелната фирма рекламодател са успели така да настъпят болното място на толкова много хора - остава загадка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар