петък, 20 ноември 2015 г.

Най-смешното от Туитър 221

@suncho: В детската градина имаше една игра, дето четири деца тичат да седнат на три столчета. То било тренировка за метрото.

@ospam0x: тази ще я сваля и ще е моя 
right click, save as

@martyndim: Само в Русия имат черно-бял телевизор "Дъга", белезници "Нежност", 
сълзотворен газ "Момина сълза" и междуконтинентални балистични ракети Мир 

@JBlacksapphire:  - Затвори си очите, имам изненада за теб!
 ... И никога не ме видя повече.

@hranitel_angel: България с извънредни мерки за сигурност - купили са батерии за радиостанциите на полицаите.

@svetlinco: След като на Явор му се счупи въдицата, на неговите съседи спряха да изчезват вещи от балконите. 

@atanasov_m: "Най-лошият рибар в света вчера отпразнува 14 годишнината на своя червей." 

@shishedzhieva: Погрешка писах на шефа си в what's app "ОФ ебаси тъпотията нямам никаква работа" ... Къде да се скрия сега?! 

@idtasev: Хелоуин дойде, отиде си...но някои хора си останаха тикви...

@dilyan_kn:  "Да ви кажа, каквато ни държавата, такова ни и времето – нестабилно" 
Емо Чолаков

@RadoslavRadev: Мога да те разбера, ако се тагнеш от гробищата Пер-Лашез... донякъде. Но да се тагнеш от метростанция Константин Величков не го разбирам. 

@penelopata: бял кон и 2-ма принца са заседнали на Околовръстното и Горнобански път, ако има закъсали моми с готова мусака - сега е момента :)

@quaintrelle_: Осъзнавате ли какъв як биографичен филм с трагичен край ще излезе след години по живота на Чарли Шийн? 

@Who_is_Evie:  "- Защо в Русия няма много рапъри?
 - Защото на -20 градуса е трудно да израснеш на улицата." :/

@mihluzin: Българският Джеймс Бонд бил известен като агент 0,7 л.

@boarken: Стадии на реакция на държавния чиновник, когато настояваш да си свърши работата - изненада, недоумение, шок, агресия.

@stoynoff: Сидеров започнал гладна стачка. Нямало нито да се храни, нито да пие. Сега ще видим колко време може да изкара човек само на кокаин.

@ivayloivanoff Разговор м/у мен и баща ми:
Баща ми: Знаеш ли какво правеше старата ни пералня? Аз: Какво? Баща ми: Каквото си иска... #ИскамДаСъмПералня

@twitganda Корупцията вече не знае граници. На конкурса "Мис Видин" победител е 44-годишния племенник на кмета.

@batemisho Излезе Радка малка джихадка

@skaramushi всички пеят god save the queen, а принц уилям - боже пази баба

@mjkade - на разделно хранене съм.
- на какво по-точно? - ми, разделям се с някого и си ям, и ям, и ям...

@kovachev - скъпи помниш ли когато Шарън Стоун си кръстова краката в "Първичен инстинкст" ? - да ! - ама хляб забрави да купиш нали копеле !!!

@beertobeer чичко тревичко и малкия кашличко

@tuzemec Ако си доближиш празно бурканче от лютеница до ухото може да чуеш химна.

@nov "Не съм компетентен по този въпрос и ще се въздържа от мнение" - никой българин, никога!

@tanchenceee Ето, мина още един ден, в който не ми се е налагало да изчислявам хипотенуза

Няма коментари:

Публикуване на коментар