петък, 9 октомври 2015 г.

Най-смешното от Туитър 215

@lubomirvenkov: - Янче, имам изненада, но я пазя за след сватбата.
 - Добре, скъпи. 
След сватбата: 
- Скъпи, каква е изненадата!?
 - Еб*х сестра ти 

@natalie_pav ''Написала статус, че кралицата се завърнала от подземията, а тя ходила до мазата за кисело зеле."

@hranitel_angel: Хората на Марс вода откриха, днес ще кажат какво са открили и на Плутон, българските гьотферени още не могат на да намерят Братя Галеви. 

@dilyan_kn:  – Ще ти разкажа един виц, ще се насереш от смях!
 – Докторе, хайде, стига сте се шегували с диарията ми.

@deadlymonogamy: Днес първо такси след спирането на юбер: Качвам се 
- Закъде си? 
-Има ли значение? 
-Има, ако искам ще те кача, ако не искам - няма! 
-Довиждане! 

@TayaTheCreator:  - Що си с дрехите от вчера? 
- Аз съм винтидж. 

@blondjob1:  - Стига си работила, айде да се напием. 
- Не.
 - Значи да не те броя за парти дружинката?
 - Кога и къде ще ходите? 
- Днес, във вас. #friends 

@Rokcafella:  На автобусната спирка: 
- Добро утро, автобуса ли чакате? 
- Не, Сатурн да навлезе в Меркурий.. 

@MalukSechko:  Най-тъжните събития в живота ми:
 - концерта на слави 
- спирането на дързост и красота 
- изгонването на джорджано

 @Mizagi: Онзи момент, в който в съседната зала има 30 високи и красиви мъже от волейболен отбор, а ние в нашата си говорим за печки. 

@idtasev:  Дърта мома се хвали: 
-Мен са ме молили хиляди пъти да се омъжа, ма аз винаги съм отказвала! 
-И кой те е молил толкова много? 
-Ми...наш'те.

@catalepsy_: осъзнавате ли какво геройство е изобщо да печелиш някакви мачове, при положение, че Рууни е постоянно в състава ти? 

@OfunyJokes: - Брат, без да искам изядох една мишка. 
- Леле брат, сега ще те изяде отвътре! 
- Не се тревожи, брат. Изядох и отрова за мишки! 

@qnys1: Не се разстройвай! Малкият бюст не е края на света. Затова пък гледай какви крака имаш - я виж - 44 номер!

@bauxyu: тука една баба говори по телефона в трамвая и каза че има пълнени чушки и кюфтета вкъщи, може ли да я питам дали иска да ми стане баба 

@ospam0x: нло сив металик, нов внос от швейцария карало го е пенсионирано извънземно само уикендите до близката нива с царевица 

@niamatakav: бъдете позитивни, ако не ви се получава лапнете плюса на акумулатора

@SvetlyoBg: Какво си е мислил човекът, измислил презерватива? :
 " За какъв хуй го правя това? " 

@beer2beer: любяща майка: с години не казва на бабите, че детето не обича тоблерони и си ги яде сама

@EyMBe:  съществуват две причини да не се доверяваме на хората 
- не ги познаваме 
- много добре ги познаваме

@fitkata: На Луната може да са се качвали една дузина народ, ама на Луна колко са се качвали, не ми се мисли...

@svesten: Пожелавам успехи на 34 годишен рожденик и той ми вика "постигнах достатъчно в тоя живот - надживях Исус" :|

 @pro01: "печелила е конкурсите мис враца, мис северозапад и други"

@dilyan_kn:  - Фики кой номер обувки носиш? - Ти ебаваш ли се с мене?

Няма коментари:

Публикуване на коментар