петък, 2 октомври 2015 г.

Най-смешното от Туитър 214

@Firobg: Жена ми е като бежанец... Мина всякакви граници. 

@MalukSechko:  Кратка обява в сайт за запознанства: "Вкусно, мълча, навсякъде".... 

@idtasev:  Забелязали ли сте, че в индийските сериали няма с*кс??? Това обяснява, защо плачат толкова много...

@zzdravkov:  - Какво работиш? 

- Аз съм Personal assistant of the executive technical head manager.
 - А на български? 
- Подавам инструментите на майстора.

@krijitski: Аз вика, от 15 имах една любов, от 17 друга, а сега в 19:30 имам последната за деня 


@4nepa: открили са вода в Марс.. кое е следващото - картофи в Сникърс?

 @yeksllec: предлагам да се затворим десетина човека за една седмица в някоя хижа за да осмислим явлението джорджано 

@dilyan_kn: "Много е неудобно, когато искате да се изпърдите в маршрутката...а тя не идва, и не идва."

 @strshpscrtgrl:  Ключа за кафемашината е изчезнал 
настъпи хаос  
10 неадекватни имейла някой виждал ли е ключа чува се тих рев от кухнята

Проч@NiMoaBe:  - Защо не ме цунеш там дето слънце не огрява?

 - Цяла западна България? 

@lukanka1: За да живеете добре не купувайте контрабанда. Продавайте. 

@suncho: Понякога в мюнхенското метро се провиквам "Ех, майка му да е*а..." само за да проверя колко хора ще се обърнат. 

@Toledo0411: Понякога просто ми се иска някой да ме прегърне и да ми каже:'Знам, че е трудно,ама всичко ще се оправи,ей ти бонбонче и 10милиона евро' 

@Bulgarian_Stats: След като Синодът забрани бежанците, 93% от столичани поискаха забрана и за перничаните.

@Freyja_here:  "Въпрос в женски форум: 
„Приятелят ми е доста студен,какво да правя?„... 
Отговор: „Погребвай!„..." ...

@4nepa: общото между Марс и Северозападна България, е че има вода, ама няма работа...

 @d1wn: Не разбрах след тоя скандал ще поевтинеят ли дизеловите Туарези, че съм си харесал един и нямам против да го взема по-тънко. 

@milototo: Оле Луна може да гледа на кафе. ЗНАЕХ СИ, ЧЕ Е ВЕЩИЦА. 

@GeorgiaDanovska: ВАЖНО! Имам 2 билета за концерта на Слави! Бартер за 3-стаен апартамент с гараж в центъра на София!

@svobodenagent: “Васко Кръпката с нов албум.” Няма край тази агония… 

@aleksvelinov: Какъв social media marketing правиш в България, ако нямаш регистрация в БГмама 

@samuilpetkan: Разбира се, че нация, която не пие вода, няма как да се впечатли от наличието на вода в най-близкия до нас свят.

 @gminchev: Пуснах климатика на топло. Стана ми горещо. Пуснах новата песен на Фики. Стана ми лошо. Повърнах.

@nixonixo: След като нарежа сланината за боба, избърсвам ножа с копринена кърпа, както са правили древните самураи.

 @Dogan_Marketing: бареков с юнион ивкони ли пътува до брюксел, че винаги изглежда така? 

@stoynoff: Изборите не променят нещата. Ако го правеха, щяха да ги забранят. Като UBER. 

@batemisho:  - И на половината глава се разревах.
 - Любовен роман? 
- Не, лук. 

@KBechev: Те и по новините излъчват вредни емисии и лъжат, но никой не ги закача. 

@Sugarfree__: В новия сезон на Под Прикритие ще прекарват ли бежанци, за да е по-актуално?

 @zveretz: IKEA - лего за възрастни

@TayaTheCreator: Толкова ме мързеше вчера, че като си помислих да стана да гледам лунното затъмнение, реших, че 2033 не е чак толкова далеч. 

@fanfolet: В България всеки е виновен до заплащане на противното. 

@svetlinco:  - Трябва да минете тест за съдържание на наркотици в кръвта. 
– А докато минавам теста, ако някой ми открадне еднорога? 

@Vevivive: Шефката на новопостъпващ служител:"Да почиташ само шефката твоя, да не си създаваш акаунти нито на ФБ, нито в Туитър или другаде в нета..."

@Rokcafella:  - Докторе, болиме главата.. 
- Не на мен тия, да не съм мъжа ти! 

@mihluzin:  Кво ми ги хвалят тия шведи и техния 6 часов работен ден. 
БГ администрацията отдавна работи така. 

@Rokcafella:  В аптеката: 
- Добър ден, аспирин имате ли? 
- Разбира се, колко ви трябва? 
- Ами за около 35кг туршия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар