събота, 19 септември 2015 г.

Най-смешното от Туитър 212

@hranitel_angel: Тука един много як МИЛФ си прибира детето от училище и кара някаква дърта кола. Баси тъпия, як МИЛФ, оженила се по любов.

@SvetlyoBg: Когато Господ разбрал, че не може да следи за всичко, създал комшийките. 

@Zaro_G: - Казвате, че сте роден тук, а не може да ми кажете най-краткия път до гарата?
  - Аз съм таксиметров шофьор.

@RadoslavRadev: Загледах се по Нова тв в "Мумията се завръща", оказа се, че е випбрадър... 

@mihluzin: Изрод левел "ходи на мачовете на националния като гостуват"

 @EdenFlamingo: Дадоха ми възможност или 3 точки от книжката, или глоба и Speed Awareness курс. Избрах курса, за да си общувам с други криминално изявени.

@Morreena93: Мисля, следователно дразня  с това. 

@PolomskiCvetpol: Лудостта си  мъжете винаги оправдават с някоя жена. вж. Дон Кихот 

@JBlacksapphire: Гледам Fashion TV само защото има жени, които не говорят. 

@MnogoZle: Днес с тия тонове снимки на първолаци направо им еб*хте майката на педофилите... 

@GeorgiGeorgief: Мярка за съпричастност 
- 160 000 бежанци

@mkjadee:  - Къв празник е днес?
 - На София. 
- Защо?
 - Щото довечера започва да се празни. 

@purvo_trai: викам и добре бе бабо явно тря ме сгази кола за да извадиш 12000€ 

@milototo: Болеше ме гърлото, ядох сладолед, гърлото ми мина. Какво има да не й вярваш на хомеопатията

@freaklami: "Изи кредит - пари назаем от приятел!" - то с такива приятели... 

@Firobg: Български абсурд: Месечният доход на един катаджия е по-малък от дневния му! 

@gminchev: Времето захладня и миризма на печени чушки се носи навсякъде... 

@bavareca:  Бабо Меркел, где така?  
- На джамия, Мустафа.

@kmetavip:  -Как ще превозим "армията" до границата?
 -С Фалкона, в него има седалка за всеки войник от нашата "армия"...

@rpurop: -Портиерите са в шок, случило се е най-лошото нещо, което може да се случи на портиери? 
-Какво? 
-Изгорял им е телевизорът.

@stoynoff: Ангела Меркел е поискала официалната позиция на българското правителство по въпроса: "Спал ли е Богданов с Преслава?" 

@puhkavo_keks4e: Рекламата на редбул изкривява представата за интелигентността на секретарките! 

@MalukSechko: Благодарение на каталозите на ИКЕА вече знам точно кои съседи са на едноседмична почивка. Ех, защо не бях крадец. 

@vedidas:  Чакам на червено.Циганка с дете на ръце чука по стъклото: 
 -Ше даваш 2 лв за детето?  
Дадох. Пак чука.  
-К'во искаш?  
-Епа, земи детето,де!

Няма коментари:

Публикуване на коментар