сряда, 19 август 2015 г.

От какво се оплакват служителите на Гугъл?

Твърди се, че това са реални оплаквания, подадени до мениджмънта, от служителите на Гугъл в Канада.

  • „Ръководството за сътрудници“ е по-дълго от една страница.

  • Когато работя от вкъщи, ми се налага сам да си приготвям закуска, обяд и вечеря.

  • Не усещам разлика между настройките на масажния фотьойл.

  • Изборът от класически игрови устройства в нашата сграда е ограничен и ми се налага да ходя до другия корпус.

  • Напълнявам, заради неограничената безплатна храна в офиса.

  • Тъкмо свикна със служебния телефон и ни дават нов модел, след което трябва да се уча наново.

  • На обяд колегите бяха изяли цялата пица и ми се наложи да ям пържола.

  • Трябва да бъде изграден фитнес салон в моя корпус, за да мога да тренирам, без да губя време да ходя до него.

  • Трийсетинчовият монитор ми скрива гледката към планината.

  • Служебните слушалки ми развалят прическата.

  • Работното ми място се намира на равно разстояние между две закусвални и ми се налага всеки път да мисля в коя да отида.

  • Пет от осемте служебни фланели, които ни раздадохте тази година, са черни. Това ме дразни. Предпочитам синьото.

  • По време на тиймбилдинга ни обещаха 50-секунден скок с парашут, но когато след това гледах записа, се оказа, че скокът е бил само 41 секунди.

  • Понякога, като ходя до кухнята за напитки, се оказва, че тъкмо са ги сложили в хладилника и те не са успели да се охладят достатъчно.

  • Диванът в стаята ми не е достатъчно дълъг, за да се опъна на него в цял ръст.

  • Заради безплатната храна в Гугъл, не ми се е налагало да готвя почти от година, от което страдат кулинарните ми умения.

  • Когато ходя в командировка в други офиси, там храната ми е непозната и не знам какво да си избера.

  • По време на тиймбилдинга ни на морето изгорях.

  • Тебеширът за билярдните щеки не подхожда цветово на сукното на масите.

  • Така преяждам на закуска, че не успявам да огладнея хубаво за обяд.

  • В стаята ни за игри има само един пуф, поради което ми се наложи да седя на стол, докато играех Call of Duty.

  • От офисното обзавеждане си направихме катапулт, но таванът се оказа прекалено нисък и портокалите не летят повече от 45 метра.

  • Не съм получавал служебни тениски от три месеца.

  • Готвачът, който прави суши, не слага достатъчно сос айоли в ролцата с раците.

Няма коментари:

Публикуване на коментар