събота, 29 август 2015 г.

Най-смешното от Туитър 209

@blondjob1: Ей, море, та море! Направо се насрахте с това море.
 - собственик на хотел в Лозенец

 @fluffyvision: Какво е 90,60,90? 
— Градско шофиране с преминаване покрай полиция.

 @milototo: Фестивалът "София са прай" 

@benkovski: От рекламите съм научил едно нещо - ако някоя е с бял панталон, върти гъза и се чекне като изоглавена значи е в цикъл и ползва Олуейз Ултра.

 @MimolinaMims: За тебе имам кутия пълна с драми, ела и ги реши.

 @zanshin0: "Ей, насрахте се!" - Лозенец

@Vladi_Todorov: Мъж казва на жена си: 
-Скъпа, ако ми дадеш рецептата на този сладкиш, ще направя сериозен удар в циментовата промишленост. 

@vedidas:  -Докторе, имам запек. Какво ще ми препоръчате ? 
- Седем дена на Лозенец, на плаж.

@svetlinco:  - Имате ли писмени препоръки? 
– Да. Ето.
 – “Той е много добро момче, вземете го на работа.” Що са писмо е това? 
– Това е от мама. 

@kmetavip:  - Имате ли си там "Биг брадър"? 
- Нямаме. 
- А Веселин Маринов? 
- Не... 
- А Бойко Борисов? 
- Не, нямаме.
 - Ми що бягате от Сирия тогава?!?


@svetlinco:  - Клиент звъни на адвоката си: 
- Какво става с моето дело? 
- Справедливостта възтържествува. 
- Веднага обжалвай! 

@kmetavip: За много българки морската храна на Слънчака е "квото ми купи моя 65 годишен, 130 килограмов мечо с s-класата <3" 

@svetlinco: Един опитен продавач на дини може с едно почукване на главата да определи дали синът му е готов да вземе изпита или не. 

@dilyan_kn: "Внезапно разбираме, че сме си пропиляли лятото... Но после се сещаме, че всъщност сме пропиляли целия си живот и се успокояваме."

@MeglenaAzur: "На пазара: 
- Колко са доматите?
 - Не знам, не съм ги броил"

@RocknRollaDoll: Обхватът е изключил абоната си... 

@svetlinco:  Фази на склерозата при мъжа: 
1. Забравяш да си затвориш ципа. 
2. Забравяш да си отвориш ципа. 

@elersia: Самотна тревица стърчи във бетона обаче му викат зелената зона.

Няма коментари:

Публикуване на коментар