събота, 25 юли 2015 г.

Furious 7 deleted scenes

Във видеото има няколко секунди черни паузи, да знаете, че проблема не е във вашият телевизор :) Линк ТУК

И превод :)

Лети и мед.сестра 1:

"-Много съжалявам, госпожо. Няма досиета с името Летисиа Ортиз
-Но аз съм сигурна, че бях тук!
-Съжалявам, но не знам какво да ви кажа. Искаше ми се да мога да ви помогна."

Жизел, доктор, Лети:

"-Помощ!Помощ! Трябва ми лекар, моля ви!
-Какво е станало с нея?
-Автомобилна катастрофа. Явно е излетяла от колата.
-Защо ме спаси?
-Защото и ти ме спаси.
-Госпожо, отворете си очите. Кажете ми името си."

Лети и мед.сестра 2:

"-Добре ли сте?
-Да, благодаря.
-Извинете! Аз ви помня. Аз се грижех за вас когато бяхте приета. Нараняванията, които имахте... не съм виждал друг човек да се справя в такова положение. Защо не ми оставите номера си и аз ще потърся досието ви.
-Ще го направите ли?
-След всичко, което преминахте тук, го заслужавате.
-Благодаря"

Рамзи и Дом:

-Отиваш ли някъде? Така ли се отплащаш за добрината на хората?
-Не е нищо лично. Оценявам това, което направихте, но не се чувствам част от групата ви или... това, което сте,защото не ми казахте.
-Ние сме семейство.
-Да, добре. Е, това също не ми е в стила. (..?..)
-Ти създаде устройство, което трябва да намерим, за да защитим хора.
-Чуй ме, Окото на Господ беше просто пробен проект. Да докажа на себе си какво мога. Знам, че е опасно и трябва да го довърша. Твърде невероятен е... Знам, че трябваше да го унищожа, но...
-Но не го направи. И ето ни сега къде сме. Знаеш ли, едно момиче рано или късно трябва да погледне към сърцето си. Да осъзнае каква е всъщност.
(...?...)
-Какво всъщност искаш от мен?
-Да престанеш да бягаш и да се заловиш за работа.
-Да не би да ми предлагаш да се присъединя към отбора ви?
-Имам някои идеи...
-Предполагам ше ми кажеш как да го сторя
-Вече го направих. Престани да бягаш. Хубава рокля, междудругото."

Сафар и компания:

"-Разбира се, но не и облечени така.
-Я гледай ти, това не е ли най-добре облечения екип. Роман, това е хубаво.
(...)
-Боже,боже, боже. Това е съвсем ново ниво, бейби
-Какво? Момчета, не сте ли виждали момиче в рокля преди?
-Виждал съм, но ти си... ти си.. ти изглеждаш... невероятно ли се казва?
-Невероятно.
-Да, невероятно!
-Готов ли си да го направим?"

Лети и мед. сестра 2, тел. разговор

"-Ало?
-Лети, обаждам се от болница свети Сантос Америка. Говорихме по-рано.
-Да?
-Исках да ви кажа, че май намерих досието ви в болницата. Просто сте приета под друго име.
Не е било Лети Ортиз, а Лети Торето. Лети, още ли си там?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар