петък, 31 юли 2015 г.

Най-смешното от Туитър 206

@inedkov: бутам непозната във водата и още преди да е започнала да ми крещи ѝ се извинявам със 'също толкова бързо мога да те накарам да се подмокриш' 

@B_Kovacheev:  - Докторе колко трябва да съм висока за килограмите ми ?

 - 4 метра.

 @mariapeicheva: Еквивалентът на "Бий ме, обичам те" при фрилансърите е "Не ми плащай, аз щ'и работя".


@ARYO1_: Българската пирамида на маслоу е полиция<фейсбук<господари на ефира<Бойко. 


@ssstto: В Германия може да ти платят заплатата няколко дена по-рано, в България може няколко заплати да не ти платят.


@atanasov_m: Да получиш касов бон на морето е като да намериш четирилистна детелина. Чувал си за тях, но рядко се срещат. 


@stoynoff: Внимание! Лудогорец е тайна мрежа за трафик на бежанци от Латинска Америка! 


@Bulgarian_Stats: 88% от българите се затрудняват да различат подготвителните от официалните мачове на ЦСКА. 


@4nepa: 2 серии набирания и после съм намръщен като касиерка като види банкнота от 50 лева


@nait65: При всяко пропадане на колелото на колата в шахта, майката на един строител изохква болезнено :-/


@dilyan_kn: Първи ден на диета. Отървах се от всичката вредна храна в хладилника. Беше много вкусно. 


@dilyan_kn: Това, че се прибирам всяка вечер пиян на 4 крака, прави ли ме автоматично член на фондация "4 лапи" или съм само обикновен смок? 


@bozhobg:  Циганка: Бате, да ти върви в работата 

Шампион по спортно ходене: Мерси

@lubomirvenkov: "Красив е човекът с хубава душа" т.с. ако пръднеш да мирише на цветя 


@hranitel_angel: Викали й Ганка. От Глиганка.


@andreytcho: Ако романтичната вечеря няма свещи или сметка която те кара да се изпотиш, значи не знаеш кво е романтика.





Няма коментари:

Публикуване на коментар